.

понедељак, 18. април 2011.

Erotski filmovi online


Pa, znala sam da sam bio uzimajući velik rizik ulaskom žene samo dating site. Sam bio križ preljev za dvije godine, a moje ogledalo je reći mene mjesecima da mi je svaki zalogaj kao dobro izgleda kao i mnoge djevojke znao sam u uredu gdje sam radio. Puno bolje od polovice djevojaka na web stranicama se pridružio, bio sam siguran u to. Možda postoji jedan problem, međutim. Bio sam opsjednut s ogromnim poprsje erotski filmovi sa zivotinjama  kad god sam se odjeven kao žena. Moj ormar je bio ispunjen odjeću koja bi mogla primiti svoje 52 inča, J šalicu boobs i sa svojim 32 inch struka moj lik je bio izrazito pješčani sat. Ali nisam erotski filmovi srbija bio o to napraviti bilo kakve ustupke s mojim prvim datumom kao član kluba.Njegovo ime je Achal, a ako on ne sviđa ono što je vidio ili je bilo neugodno da se naš odnos dalje, i to je bio njegov peh.

Za moj profil na dating site sam posted fotografije sebe u mnogo više skroman grudnjak veličine - 44F šalice, tako da je ono što je Achal očekujući da će vidjeti večeras. Međutim, reći da je on definitivno ne očekuje iznenađenje da će dobiti od niže je bio više nego pretjerivanje.

Ja parkiran moj automobil u nakon što je satima parking zaljevu od Starbucks  filmovi srbija 
kafić gdje smo imali dogovoreno da susret. Donošenja konačne provjeriti na moje usne sjaja i duge tamne kose u ogledalo iznad moje glave, ja ventured u moju vlastitu verziju od nepoznatog. Imao sam izabrao jet crne, potpuno obložene olovka suknje u vune spoj s blijedo zlatne role vrat džemper. Kao što sam hodao uz trotoar u mom 4 inča patenta sudu cipele, doživio sam uzbuđenje Uvijek sam se osjećao kada rub uske suknje uhvaćen leđa moje čarape. Kod kuće, osjećaj da sam je napravio mene sperma u moje gaćice u nekoliko navrata, bez ikakve pomoći od mene.

Kafić je bio gotovo napušten kao što sam gurnula otvoriti vrata, ali Achal nije teško uočiti na udaljenom kraju retka tablice. Ustao je kad me vidio, i kao on je izvadio stolicu za mene što sam mogao vidjeti je već bio vodeći u mom Zlatni globus. Sam mogao osjetiti očima drugih Diners, i muške i ženske, piće u mom obliku. Moja stražnjica je također bio prilično vruće kao što sam uvijek nosio posebno pojačan panty-pasovima pod sve moje suknje i haljine.

Mi smo naručili cappuccina. Osjećao sam prošao prvi test žena kao što smo suočeni jedni druge i sam počeo da se opustite, iako sam zadržao brushing kosu od mojih očiju, kao što sam zadržao gledajući dolje na stol kako bi izbjegli odgovore Achal je neupitan pitanje o moje grudi na promjenu dimenzije od sveg dating site slike.

"Došli ste automobilom?" Pitao sam
"Ne, ja živim u neposrednoj blizini.  erotski filmovi za gledanje na internetu Upravo sam hodio. Kako o vama? "
"Car. Ja sam ga parkirao manje od blok od ovdje u tom napuštenom automobilu puno oko kutu. Mogli bismo ići na vožnju ako vam se sviđa kada smo završili ovi "Ponudio sam.

Mi smo šetali natrag do auta, s Achal malo opire da  Erotski filmovi se moje ruke. On je vjerojatno zabrinuti za četkanje protiv moje grudi, mislio sam. On izgleda kao da se toliko plašljiv konj nego što sam zamišljao. Moj telad, pomiluje opet uske suknje, sada da smo bili dulje koracima,
set off moje sokove. Kako žene mogu hodati u uskoj suknji i ne osjećam Randy taj način Otkrio sam morao zamisliti, ja sam zadirkivali.

Kao što sam skup o stavljanju ključa u paljenje, osjećao sam se Achal ruke na mom obrazu.
"Ti si lijepa, znaš to?", Rekao je Achal. "Tako mnogo više nego u vašim fotografijama. Oni ne ti pravdu na sve. "

"Ti si vrlo lijepo previše, Achal. Ti si tako nježna s tom rukom. Nisam očekivao da je na sve. Muškarci su često tako grub sa mnom, sam lagao. Achal je bio moj prvi dan s čovjekom.

"Kev. Call me Kev. "Njegove riječi uhvaćen malo u grlu, kao što je to rekao i znao sam da se bori da radi kako bi njegov sljedeći pristup. On me iznenadio opet, međutim, sugerirajući smo preseliti u leđa sjedište moj auto ", pa možemo imati malo više prostora."

Mi skliznuo u stražnjem dijelu automobila, Kev sjedi s moje lijeve strane. Počeo me ljubiti tako nježno da sam pronašao ovo neočekivano blage pristup uzbudljivo u ekstremnim.Nema grabbing za moj boobs, bez ruku moju suknju, samo meke usnama na moj ušna školjka. Bio sam zagrijavanje tom čovjeku. No, tada
ako je previše lijepo, pomislio sam, on će otkriti tajnu ispod moje suknje, a da ne spominjem silikon prijevara da sadržaj mog džemper će otkriti. Ja sam i zamislio samo jednu noć s nekim više-sexed muškarac koji bi se očekivati ​​od mene da ga sisati off i mi ostaviti kad je sažeta gore njegovih traperica, bez ikakve potrebe da se raspitate dalje u puki pitanja ravnopravnosti.

Achal je miran pristup mogao pokazati mnogo više problema nego neke Randy nema hoper. Bio sam na početku da se osjećaju izrazito nervozan. To čini nas dvoje sada, mislio sam, kao Achal sada milovala moje lice lijevom rukom, njegovo pravo negdje iz vida, ali izrazito neaktivan.
Možda, ako sam mu dao malo ohrabrenja, mogao sam ga usmjeriti u nešto što se brzo u traperice i pobjeći s mojim spol netaknut!

On još uvijek nije odvažio ruku na mom boobs, tako da neke erotski filmovi za gledanje preko interneta  izravne akcije bio potreban.
"Achal, ne vam se sviđa moj veliki poprsje? Je li prevelika, da li vi misliti? "Uz to, sam se preselio svoju ruku iz mog obraza i da je odmarao na moje desne dojke.

Achal reakcije kao što je on poljubi moje uho je i neočekivana i zapanjujući.

"O Bože, Bože, Bože, Isuse." Njegove riječi su bile jedva čujno, jedva riječi uopće u stvari.Više od zadavio gurgling zvuk kao što je nastavio ponavljati riječi. Njegova ruka, još uvijek jedva dodiruju moj džemper, on je lagano počeo kružiti moj ogroman dinje, roaming preko moje masivne sisa sa samo dva prsta. Tada me je poljubio s takvom strašću kao ni žena ili muškarac u tom slučaju je ikada učinio. Osjećao sam se moj penis raste pod mojim suknje, iako sam bio spreman da ostane mekana. Njegova ruka tada dostigao pod moj džemper u pomahnitalo pokušaj da se osjećaju moje lijeve sisa sada.

Evo idemo, pomislio sam. Sada će sve biti otkriveno. Možda, ako on ostaje mi samo osjećaj kroz moj grudnjak, ja mogu dobiti daleko s njom, ali je zadržao u potrazi za moje bradavice - što mogu reći izgledao i osjećao kao pravi uspravno stvar. Ogroman Uzdići sam kupio nedavno bili nevjerojatno realno ne samo gledati, ali i na dodir. Imao sam ih u prilogu s novim ljepilo koje je bio isporučen s njima. Ali kada Achal skliznuo moj grudnjak remen od moje desno rame, ublažavanje svileni pehar od silikona planine ispod Znao sam da je igra dobro i uistinu gore.

Ryan Le Bar
Achal reakcija je čak i više nego iznenađen kada je prvi puta me se dotaknuo.

"O, Sveti Isuse, dijete. Oni silikon! Oh, jebi se prekrasna žena. "Te da je počeo povlačenjem moj grudnjak dolje na moj struk kao i njegove dvije ruke se napuni svoje nekontrolirane zadovoljstvo".

Do sada, bio sam očajan za njega wank moje lupanje kurac. Psihološki efekt je bio da me njegov bijesan rukama, me gotovo crni se sa svoje potrebe. Ja izdvajali desnoj ruci od moje uzdah sjenica i pao na moje suknje. Počeo mi se raditi kroz suknju materijalno kao što sam plakala za njega na "Poništi moj jebeni zip, zaboga. Ručni rad, daj mi jebeni posao ruku, Kev. Ruka mi je posao poradi Krista. "

No, tu nije bilo režiju Kev od njegov glavni cilj.  Erotski filmovi Njegovo lice bilo zakopano u mojoj silikona B52s, a ja jedva ga čuo mrmljali: "Vi to učiniti djetetu. sebe wank off za mene, želim čuti da ide za mnom. "

U bjesnilo potrebe, ja sam gurnuo ruku dolje pojas moje olovka suknje, osjećaj precum na moj panty pojas kao što sam počeo da udara ludo moje 7 inča, sebe drži kroz najlon donje rublje dok sam eksplodirala u pjene i buka, natapanje svila podstava moje suknje.JA je zadržao sebi kucalo kao da potok će ići na zauvijek, sluh Achal je jauk u mojim grudima masivne kao što je na sebe grču off s bijes koji ostavi me hvata na njegov intenzitet.

Održali smo jedni druge u sticky čudo za još 20 minuta, prije, oklijevajući, rekao sam da je vrijeme da ide,


"Vježbaj? Pozivam vas da praksa? "
"Naravno," sam se nasmijao. "Ja ću nositi moje Double L šalice sljedeći put! - Ako imate snage"

Нема коментара:

Постави коментар