.

уторак, 12. април 2011.

Foto oglasi licni

Pogledao sam u retrovizor. Da, on je uvijek tu, dolazi do mene opet proći. Imali smo bili igrajući ovu malu igru ​​preskočeni za neke milja sada, a to nekako uzeo na vlastiti život. To je pocelo vrlo nevino dovoljno, ja sam ga primjetio usporavanje malo nakon što smo napravili kontakt očima na drugom prolazu, i igra je počela. To je sada šesti put smo imali prošli jedni druge, i naše geste otišao iz oka kontakt povremeni flert.Oglasi foto Srbija  On duhati me poljubiti jer me je pretekla u lijevo staza, i, kao što sam očekivala, on je usporen oko dviju dužina automobila ispred, dopuštajući mi da se dohvatiti moj stav. Dobivanje hrabriji, pogledao sam na što sam nacrtao pored, uzimajući moj nogu plin korak s njim. Ja ne stavim svoj prst u usta, sve do balčaka, ona povlači polako dok sam gledao obrve podići preko ruba svojih naočala. Osmijeh split njegovo lice, a ja stomped na papučicu gasa, vuku pred.

U daljini sam vidio znak najavljuje Odmorište  licni foto oglasi nekoliko milja ispred, i nestašan misao pao na pamet. Bi li on? Kao što smo približavanja sam se preselio u pravu loptu i okrenuo se na žmigavac. On je pao u poslušno iza mene, a ja sam pitao što je prolazio kroz njegov um. Što mi je razmišljanje? Je li ja luda? Činjenica da je opasno, i da je to netko nikad nisam susreo prije nekako je napravio sve više uzbudljivo. Moje srce utrke, ja izdvajali off autoceste u odmorište, polako čineći svoj put prošlosti automobile i kamione kako bi pronašli skrovitih mjesta u stražnjem dijelu prostora. On je izvukao u pored mene.Sjedio sam za trenutak, prikupljanje moja hrabrost, onda sam brzo darted u njegov automobil i uskočio u.

Njegove oči su široke sa mješavinom čuđenja, ugodno iznenađenje i čuđenje. Pogledao je čak i bolje nego što sam zamišljala, shirtless, tan, i koža. Ja ga pogađate da se u svojim ranim tridesetim godinama. Njegova usta otvorena govoriti, ali brzo sam ga pokrivena s mojim vlastitim, crtanje ga u mene s moj poljubac kao što sam osjetio ga zagrli me, neodlučno na prvi, a zatim jaka i čvrsta. On oporavio od svoje šoka i počela se naboj, zapletena ruke u moju kosu kao što je izvukao glavu natrag u poljubac moj vrat.Moje tijelo je u, i ja sam pao natrag u automobilu pliš sjedala jer je prekrivao moj vrat i ramena s poljupcima i nježno grize. Osjećao sam rukom pomaknuti da miluju moje grudi, a trenutno je u mojoj grudnjak, vuče moje bradavice. Osjećao sam lupanje foto erotski oglasi između mojih nogu, a ja stavim svoju bokovima naprijed, vrpoljenje u sjedištu. On je izvukao moju majicu preko moje glave, i imao moj grudnjak off u sjaj u očima. Ustuk daleko malo mi izgleda više, činio zadovoljan s onim što je vidio prije ronjenja natrag u moje pravo uzeti bradavicu u usta, nježno ga grizu. Ja lučni mojih leđa, ja sam nudeći mu. Vidio sam njegov penis ispupčen iza labav gaćice, a ja izvukao pojas polako, postavljanje je bez svojih granica. Ja dahnu u iznenađenje, to je stajao ravno na pozornosti, gotovo u središte upravljača, i bio je gotovo jednako velik u promjeru što vode u bocama sam nosio.

"Mora biti moj sretan dan", rekao sam s smiješkom.

"Da, vaš sretan dan", rekao je chuckled.

I namignuo mu i savijen u igri lizati vrh njegova ogromna penis. Bio sam pozdravio odmah po blistavim kapljica pre-cum, koji sam pohlepno posrkao. On neka se maleni zgražavaju, i osjećao sam ga doveo u susret mojim usnama. Uzeo sam glavu u mojim ustima, koristeći vrh moj jezik da lizati donjoj,  erotika oglasi sex a zatim ga sahrane u moje lice I potonuo je koliko sam bio u mogućnosti na to. Uspio sam uzeti tri ili četiri inča u moja usta, ali to je bio tako širok nisam mogao činiti se to dobiti prošlosti moje stražnje zube. To mi je razočaran, kao što sam ga htjeli impresionirati sa moje sposobnosti da duboko grlo. On nije 'činiti se na umu, međutim, i njegova hips počeo kretati ritmički sa mnom kao što sam osjetio ruku na leđima moje glave. On je izvukao me natrag do usta,  
erotika oglasi jebanje   i osjećao sam ruku vuče na gumb moje gaćice. Oni su otvorili lako za njega, a on ih izdvajali off i ležerno ih bacio u leđa, gaćice i sve. Njegova ruka golubica između mojih nogu, a on je počeo da izmasirati gladna maca. Već sam bio toliko okrenut na koje sam gotovo napustio mjesto u mom nastojanju da zadovolji njegov dodir. On je skliznula prst unutra, osjećaj vlažnosti iznenada udvostručio kao što sam došao. Jedan prst postao dva, a ja jahao njegova ruka s osvrće odustati, drago za glasan stereo masku moje krikove užitka. Oglasi foto Srbija

On je povukao svoju ruku iz moje kaplje pička, i sa jednim vješti potez on mi podiže prema njemu, sam sa središtem na sjedalo kao što je spretno zabio mi je na njegov penis lupanje ga straddling. Osjećao sam se duljina ga ovna u mene, me ispunjava kao puni kao što sam ikad bio, a ja neka se krik. On je pogledao u mene u alarm, ali sam se brzo oporavio što pribranost sam mogao i poljubio ga. On je počeo da me vodi, gripozan moj hips u svojim rukama, jer smo se preselili zajedno. Osjećao sam se još jedan orgazam početi da me prestigne, i moj jauk postao krikove exctacy. Ja sam tlo na njega, osjećajući ga duboko u meni pulsira. Njegovi pokreti postaju hitno, a ja sam osjetio njegov vruće tekućine eksplodirati u mene, naši sokovi šiklja iz mene sa svakim moždani udar. Oboje smo srušio u sjedalo, njegov penis još uvijek u meni. Sjedili smo na taj način za trenutak, onda sam polako, nevoljko, indeksiranje od njega, osjećajući proveo penis slajd iz moje mokro, svježe maca jebeno. Bez riječi, sam se okupilo moje odjeće i odjeveni. Gledao me opet, niste sigurni što reći.  On je još uvijek je sjedio tamo kao što sam odustao od parkirno mjesto i potjeraju, teško mogu da vjerujem da ja osobno.

Нема коментара:

Постави коментар