.

петак, 8. јул 2011.

Fejsbuk seks

Predloženi sastanku nije došlo do toga da nakon subota kao što je bilo dogovoreno. Međutim dva tjedna kasnije Alice nazvala i rekla da su ona i Sara, bit će više za oko dva sata da nas pokupiti. 

Brzo smo dobili spremni Terezije odjevena fejsbuk sex  u top bez grudnjaka koji su pokazali većinu svog 36d-a, pravi kratku suknju i visoke čizme s potpeticom. Željela sam da zajebavati joj pravo zatim je izgledala tako dobro. 

Zvono na vratima zazvoni i tamo je stajao Alice seksi kći, "čujem da me hoćete vijak", rekla je ona. Uhvaćen u svojim seksi izgledom i nemoralan komentar, bio sam skinut straže. Terezija brzo zvučale i rekao: "on sigurno ne i tako učiniti I." Pa mislim da će se dogoditi ", fejsbuk statusi sex odgovorio je Sara. Dobili smo u svoj automobil, Teresa ispred mene ostavljajući Sara u leđa." Mi ćemo na to prijatelj Sara je, ona mi je rekla o ovom prijatelj koji je ove kuće u zemlji, te će nam pomoći da okrenuti stolove na Tim i Tony. " 

Vozili smo se oko 30 minuta sve dok se Sara zadržao prikazuje off joj maca i titties mi i Tereze. U jednom trenutku ona dosegla oko ispred Tereze i gumiran joj maca. 

Mi izdvajali do pred ove masivne kuće postavljen na brdu ", to je mjesto, rekao Sara". Ona je tekla prema gore korake i matorke fejsbuk  pozvonio. Nekoliko trenutaka kasnije vrata su se otvorila i tamo stajao ovog egzotičnog izgleda tamne kose ljepote. "Ovo je Shawna", rekao je Sara. Svi smo bili pun straha od djevojke kuću i činjenica da je bila potpuno gola. Ona je stajala oko 6 metara visok, bronca kože, tamne crne kose joj struka, 2 ogromna tits gotovo veličine honeydews, i potpuno obrija maca. 

"Tata naši gosti su stigli", ona se zove gore stepenicama. Tražili smo jedni na druge u čudu. Niz stepenice je došao ovaj vrlo visok, vrlo mišićav crnog čovjeka. Na ruku je to petite orijentalne ljepote. oboje su bili odjeveni u vrlo malim kupaćim kostimima, skrivajući se vrlo malo. "Bok ja sam Terry, a to je moja supruga Tammy, dobrodošli u naš dom", rekao je on. Mi smo svi se predstavio, a oni nas dovela u njihove obitelji sobu gdje Terry je dobio sve nas pića. 

"Sara rekao Shawna o 2 dečki i kako ste bili će se okrenuti stolove na njih", rekao je Terry. "A ona onda nam je rekla, i nismo mogli odoljeti uzimajući uključeni." 
Upravo tada zazvoni zvono na vratima, i Alice i Terry otišao odgovoriti na to. Bilo je i dečki su imali svoje plavokosa rob na uzici s njima. 

Terry ih je odvelo u, a zatim ih obavijestio da je odvjetnik, a ni u nesigurnim uvjetima rekao im ih je bilo traka od njih zlostavljao i mučio Alice i Sara. On je htio izložiti ih, on je pokazao traka za dokaz. Njihova lica u cijelosti bili izloženi, a Sara i Alice je bila zamagljena. 
Oni su se izjasnili da s njim to ne činiti. On je pristao ali pod određenim uvjetima, jedan bi puštanje njihov rob nas, dvije su morali podnijeti djevojke  ona trazi njega fejsbuk   za ono što su željeli učiniti. 

Nisu imali izbora i dogovorili. Terry ih je vodio i nas dole u velikoj zaključana vrata. Kako je to otključan i hodali smo u bili smo tretirani na potpuno opremljenu tamnici sceni. 

Alice je Tony i Tim dobiti na ruke i koljena, a zatim sve djevojke postrojilo se iza njih i strapped na dildo. Alice, Sara i Teresa je donio svoje. Tammy i Shawna njih je  jebanje na fejsu dobio od vlade na zidu, ispunjen svim vrstama igračaka. Oni također je dobio jedan za rob čije ime smo saznali je Tina, i njezin je pomogao u tome. 

Prvo su Tina i Terezija ih, mogli reći da nisu naviknuti na to, kao što su squirmed i vrisnula. Sljedeća su shackled ih pognut klupu, da se zaustavi svoje vrpoljenje i Tammy i njezine kćeri Shawna preuzeo. Terry je stajao uz rub gole milovati njegov penis krut, on je preselio u i preselio svoju kćer zabit i gurnuo mu masivne crne penis do Timov dupe. Njegova kćerka preselila iza njega i postignut između nogu i masira svoje lopte jer je snažno tuklo da bijeli gotovo djevica magarca. Ona nije bila dugo prije nego je došao kao Shawna wormed prstom u njegov anus. 

"Na tebi je red dame najavio Terry". Sara i Alice izlio tekućinu na svoju dildo, tada Tina pomoći im staviti u dečki kreteni. U nekoliko trenutaka prvi Tony je vrištala za Alice da ga uzmu njegove crne magarca. Tada Tim je molio za iste. Oni su dužni, a zatim promijenili mjesta. "Ne" su molili, "nema više" u sklad. Djevojke su nemilosrdan i njima zajebano i za barem još 15 minuta. Konačno odlučivanje su učili ih lekciju. "Pa", rekao sam "ti wern't šalite ste koristili ljuti umak nije vas. 

Po ovom trenutku moj penis je bio seks fejsbuk  lupanje, a ja sam u potrazi na Sara. Ona me vodi preko stola i dok sam ležala leđa ona uzima moj kurac u njezine tople, meke usne šupljine. Gledam dolje na nju bobbing gore i dolje, i vidjeti Shawna približava. Ona se pridružuje joj lizanje i sisanje moje vratilo. Kao što mislim da ne mogu dobiti bilo koji bolji Tammy okružuje moje lice i ja početi lizati da slatka orijentalne maca, ona je potom nagne naprijed i pridružuje njezina kćer i Sara u dijeljenju moj penis. Ne mogu držati leđa  ona trazi njega fejsbuk    sam im reći, a oni me neka se prije nego što mogu sperma. 
Oni postroje pognut ruke na stol, i Sara kaže: "odabrati magarca rupa". Ne mogu joj razočarati i brzo unijeti njezina podmazan magarca rupa, ona je čudesno široka. Sljedeća stvar znam Tina me čupanje i vodi me Tammy je magarca, a zatim na Shawna. Ne smije se izostaviti ona tada nadvija nad stol i uzmem joj dupe.Ona je stvarno wiggles i potiskuje joj stražnjica, barem dečki ju trenirao dobro. Prije nego sam se sperma sam izvukao Sare i sve djevojke na koljenima ispred mene. Oni su me jebi usta prvi onda jack off u svoje otvorene čeka usta. Shawna dobiva većinu toga, ali dijeli sa svojim mama i Tina, dok je Sara liže me očistiti. 

Gledam po sobi i vidjeti Alice visi sa stropa po petlje oko nje zapešća. Terezija stoji pred njom nježno bičevanje preko joj tits, ass, i želudac kao i ona okreće polako oko. Ja pobliže i vidjeti da su umetnute u vibrator Alice je održan u mjestu po ag niz oklop. Ona izgleda da ima više mini-orgazme dok je whimpers i jecaje. Terry stoji iza Tereze dosežu oko milovanje joj tits i pička. Tada sam obavijest da je zabadanje njegove bokove, kao što sam doći bliže da mogu vidjeti da je joj pička. 

On mi je prijedloge više i kaže mi da mu pomogne. "Ja ću povući iz nje, kad sam to uzeti moj penis i poziciju na wifes šupak", on mi govori. Ja se presele u položaj, njegov penis drži na povlačenje polako, napokon je van i ja sam drži 12 inča masivne crne tvrdi kurac u obje ruke. Osjećam se dva para ruku na mene mi gura na koljena, ja gledati okolo i vidjeti Shawna i Tammy. "Uzmite ga mokro za wifes guzicu" Sara kaže da sam je vidjeti. "Vi ne želite da se veliki kurac u njoj zbijeno magarca sve suho". Fasciniran sam nagnuti naprijed i polako lizati i podmazati da lupanje tvrd kurac. Sara zatim nagnite naprijed i mrlja maziva na njegovu osovinu. "To će trebati ovo previše, samo smo  ona trazi njega fejsbuk    htjeli vidjeti lizati kurac", kaže ona. 

Mi položaj njegova osovina na nju šupak, tada polako gura prema naprijed, a cijelom dužinom nestaje joj dupe. 
Pravo pred moje lice vidim njegov veliki tetrijeb piljenje i iz magarca. Ruke onda me podići i Sara kaže: "vrijeme je da se jebati Momma". Pustili Alice dolje položaj joj na klupi na trbuhu, ruke i koljena na svakoj strani prema Terezije. Onda su me njezine zahvatila i vodič moj penis u magarca, na taj način dok sam joj assfucking mogu vidjeti moju ženu da assfucked. Moj penis je hard rock, a ja sam lupanje Alice do magarca. Alice poludjeti od toga da bude tučeno i vibrator liječenja, a sada se oranice u dupe, ona cums vrijeme i vrijeme opet pod mene. 

Prije nego što sam se sperma su me maknite joj, Terezija je bila prisiljena da ruke i koljena, Terry i dalje pokopan u magarca. Ja sam gura u pred nju i rekao u lice zajebavati joj dok sam sperma, koja je samo traje samo nekoliko trenutaka za napraviti, sperma izlijevanje iz usta u Sara čeka ruke koje je potom dovodi do sve ostale dame spremni usne i jezici. 

Terry zatim kreće ispred Tereze i ponavlja performanse. Ovaj put Sara ruke su pune sperma, koja dame dijele još jednom. samo ovaj put ona također dolazi k meni, i mi lizati joj ruke čiste. 

Svi smo gledati preko zida i vidjeti Tima i Tony shackled na zid s lupanje teško dodataka, očito naš show je prouzročio im da se njihove umove off njihove vruće sauced kreteni. 

Terry šapnuo nešto u uho wifes, ona potom su se okupili djevojke zajedno i rekao nešto da im u kutu. Djevojke hodao na  ona trazi njega fejsbuk    dvije shackled dečki i počeo trljati se protiv njih, povlačiti svoje loptice i cocks. Tammy i Terezija se dolje na koljena i počeo dajući im blowjobs, dok ih drugi milovati. Kada je izgledalo da su spremni da puše njihove wads, djevojke zaustavljen. Tammy i Shawna otišla u jedan od ormara i donio natrag dva mačka o rep devet bičeva. Djevojke onda svi naizmjence mućenje dečki obraćajući posebnu pozornost na njihove cocks tvrd, pazeći da boli više nego probuditi, dok njihove cocks su ispuhane. 

Tada su počeli uzbuđenja proces sve više opet, dok su opet teško kao drveni stupovi. Tada mućenje. To je trajalo od 1. više vremena dok su teško treći put. Terry je otišao preko i pitao ih da su naučili lekciju svojim. Samo kako bi provjerili da je jedna stvar još, on je neka labav i imao ih stajati shackled ruke iza njih, imao je Tammy i Shawna kleknuti na podu iza njih na podu i rade svoj jezicima u svoje kreteni. Zatim Tina i Terezija lizali i igrao sa svojim bradavicama. Konačno Alice i Sara kleknuo ispred, a dečki ih jebeno lice. Na signal iz Terry, Alice i Sara polako počela Obujmica zube dolje na momci cocks. Do tog vremena stimulacije i bol iz zubi su u sukobu, dečki zadržao lice jebote dok je njihov dicks su scr * PED sirovina. Konačno Alice i Sara izdvajali off usta raširenih ruku, dok je Tina i Terezija ih jacked off u svojim čeka cupped ruke. Oni su tada donijeli svoje sperma napuni ruke do ruke i dečki su progutati njihova sperma, neki od svakog, a zatim lizati ruke čiste. 

Terry zatim im je omogućilo da haljina i ostaviti, uz još jedan podsjetnik da traka će ići na njihov rad i obitelji ako zbog više problema. 

Zatim smo nastavili na večeri jebeni i sisa, mjestimice uz ona trazi njega fejsbuk   malo mućenje i blage mučenja. do časak sati i iscrpljenosti. 

Tammy nam je pokazao van i pozvao nas nazad nakon vikenda, ona nam je rekla njezina dva dječaka bi se kući iz koledž i da je dobro trenirao za nju. Oni također namjerava o pokretanju novog supruga jednog od njih u svoju obitelj plan seksa i boli. Rekla je njezin sin ju je obavijestio da je njegova supruga izrazili želju za bradavice prstenje, a ona je dogovorio da se to dogodi. Rekla je da su da netko dođe u kuću kako bi to učiniti, i oni su planirali na promatranje. Terry je izrazio interes da Shawna ili joj joj jesti dok se proboli. Tada je on planirao na dupe   ona trazi njega fejsbuk   joj jebote, dok se njezin novi muž gledao. Tada su Tammy njegova majka se jede po novom suprugom, dok je njegov otac i dalje jebeni magarca. 

Нема коментара:

Постави коментар