.

субота, 12. март 2011.

Ona trazi njega fejsbuk

Ja stvarno ne bi trebao to učiniti, a ja stvarno mora prestati. To mi ne radi prokleto dobro na sve - u stvari, to je odluka stvari još gore. Ja sam 47 i trebala bi našao način dobivanja više to nakon svih ovih godina.

Ali moje riješiti nestala kao što sam s ključem erotski foto oglasi u drugom izborniku golih muškaraca, od kojih svaka ima penis veličine koja me pogodila u jamu mog želuca. Da li neki ljudi - to se činilo kao svaki krvavi jedan od njih - zapravo imaju 10 inča u gaćice? Što je bol, i čežnje za godina prije nego što sam povezan s Internetom do sada tjeskobno ovo vrag posljednjih mjesec dana. Ja kriviti Sandra za to. Rekla mi je da 's moj problem ", kako ju je stavio, ja bi se neki od zadovoljstvo što moje oči otvorio s nekoliko pritisaka na tipke. Pokušala me uvjeriti da je web ona mi savjetovali da provjeriti na će ići dug put prema mi daje neki mir uma. Nekoliko tipke? Svakako.foto  Pa kako to da sam proveo posljednjih nekoliko tjedana radi neke milovati od moj posjedovati kao što sam gledao parada velikih penisa na raskošnih muškaraca me podsjeti koliko sam bio u nepovoljnom položaju za toliko godina. Ja bih oženio Frank prije 24 godine, i na vrijeme, imao sam ga toliko volio, nikada nisam dao previše mislio na svoju malu, pet inča, zadužbina. To je, nakon svega, pet centimetara više nego što bih imao u svojoj 23 godina prije nego što sam oženio. Koliko puta u tih izgubljenih godina imao sam masturbirao tiho na kauču kako spava Frank ležao ispred televizije?

"Jess, telefon". Frank je poziv iz susjednoj sobi me začudilo, što moje srce skok kao što sam se borio da pronađete pravo mjesto za postaviti pokazivač zatvoriti moj laptop u slučaju da Frank može lutati.

"Tko je to"? Zvao sam natrag.
"Tvoj prijatelj, Sandra".
"Ja ću ga uzeti u spavaćoj sobi, med".
Sandra je glas bio miran, bez naznaka hitnosti kada je rekao: "Zašto ne možete doći. Ja sam sjedio pored bazena ima neki pjenušac. Oh, i naći sebi lijepo kupaći kostim, mi smo idući u imati plivati ​​kasnije ".
"Tko je" mi "? Pitao sam, ali ona je zvonilo prije nego što sam mogao s njom dalje kviz.

Tjedan dana prije nego što konačno sam imao fotos ja upustio sa prekomorskim kupiti od tvrtke retro kupaćim kostimima ", Esther Williams Fashions" To će biti jednako dobar kao i bilo vrijeme da ga provjetravanje. Jednodijelni kostim, u zeleno i narančasto cvjetnim uzorkom, imao mikro suknja, kao tkanina završiti preko prepone skriva latica, svi bijes u pedesetih godina, bio sam uvjereni. To je ular kravata i zahvalno, svjetla pjena šalice grudnjak obliku dati svoj malen veličina grudi malo oblika.

Vozio sam preko Sandra mjesto - veliki proširila na jednoj razini, parking iza crveni sportski auto nisam prepoznao.
"Darling", ona je uvijek govorio u preko vrha šiklja stilu. me Čestitka uz šampanjac flautu u ruci, ona je mahnuo u smjeru čovjeka, koji je sjedio sa svojim natrag na akciju, kao što je izlio dvije čaše svježe, vjerojatno jedan za mene.
"To je Steven, ali on preferira Steve. On je brat ja nikad ne vide. Radovi u Hong Kongu kao derviš, tako da mi nismo sretni da ga vidi u tijelu "!

Od ono što sam mogao vidjeti, meso je iznimne kvalitete, lagano preplanula tijela krenuti svojim limun boji gaće izrezati Talijanski boy-noga stila. Njegov način predložen novac i autoritet. Uzeo sam čašu uručio mi je spomenuti njegovo sivo-plave da koji me raked od vrha do pete sa intenzitetom sam uopće nije bio naviknut. Foto galerija devojaka

"Morate biti Jessica". To nije pitanje. "Sandra je bio mi govori sve o tebi".
"Nije sve nadam se", ja blushed prisjećajući se kako je Sandra je inzistirao na znajući sve o mom mali penis hang-up s Frankom.
Mi smo pričali prijateljski među sobom o tome ništa od toga, osim Stevena način života u Hong Kongu.
"U braku"? Ja ventured. Moje riječi su bile prije nego što sam ih mogao zaustaviti. Što budala on mora misliti mi se tako unguardedly otvoren. 
fejsbuk Zašto je to, mislio sam, da je u 47 sam još uvijek mogao izgubiti moje povjerenje i osjećam kao učenica s vremena na vrijeme kao što je ovaj? 
Moje misli su bile prekinute prsten Sandra mobitela na pladanj uz šampanjac kantu. Nakon brzo izmjenjuju s pozivatelja, ona prikuplja joj wrap, govoreći: "Moram letjeti ljudi. Sada se djeca uživaju u sebi. Postoji više champers u hladnjak. Ja ću se vratiti u jedan sat ili tako.

Steven je ustao poljubiti svoju sestru na obrazu, kao i on okrenuo da mi lice, moja bedra je otišao kao težak kao olovo kao što sam moje oči postao prikovan na masivnim oticati u svom plivati ​​gaće. To je bio ne erekcija, to je mirno smotan zmija još nisu podigli sakriven u žute Lycra.

U stvarnom gospodski način, on je pokriven moj izdisaj divljenja - (tu je opet, prije nego što sam mogao kontrolirati sebe) uzimajući moje stakla i sugerira mi uzeti plivati.
"To kupaći kostim si nosio, to je većina neobična", rekao je Steven nedvosmisleno kao što smo ušli u bazen.
"Neobična dobar ili loš neobične"? Imao sam malo oporavio od svoje zrelosti pitati razuman, ako se traži pitanje.
"Oh, svakako neobično dobro. Mali most materijala preko prepone je fascinantan. Vrlo poticajno "
U prisustvu ove zapanjujuće dobro obdarena bog, ja sam pogledala dolje nervozno na moj potpuno neadekvatan grudi, pomogao malo, hvala bogu, od šalice pjenom grudnjak.
"Vi izgledaju prilično zapanjujući sam u tim bojama", nastavio je, "i vaše grudi su za umrijeti".
Odjednom sam imao strašan poriv da ide u kupaonicu. Šampanjac očito ne samo da je otišao da mi glavu, ali i za moj vodovod.
"Ne znam zašto sam sasvim sam govoreći ovo ali bih radije da oglas  ste masturbiraju puno. Jesam li u pravu? " Ja drmati kad je rekao da, počevši nekontrolirano tresti.
"Da. Da mi je činiti. Puno ", rekao sam gotovo nečujno. Ja sam drhtala poput lišća. "Ja to svake noći"
Smjelost na ovo pitanje je napravio moj hitnosti da se osloboditi sebe intenzivirati, dok sam jedva mogla podnijeti bilo koji više.
"Ja moram ići na WC Steve. Daj mi par minuta ".
On se preselio blizu mene kao što smo stajali u plitkom dijelu bazena, uzimajući me potpuno iznenadio stavljajući svoju ruku na moje vagine ispod vode.
"Samo to učiniti ovdje." To je gotovo zapovijed.
"Ne mogu Stevena, a ne ovdje u bazenu"
"To je Steve. Molimo vas da me zovu Steve, i da to možete učiniti ovdje. "Uz to je pritisnuta ruku u latica moje odijelo, pritom blago naviše na materijalu sa svojim prstima, palac hvatanje donjoj malo retro Lycra polici tamo. Nije kreće ruci, on je pogledao u moje oči i zbunjeno je rekao,
"Učini to, Jessica. Učinite to sada. Sada ... molim vas, samo za nas ". Bio sam nemoćan da se odupre svojim zahtjevnim ton. Zatim uzimajući moje ruke je stavio pored svoje, pletenja našim prstima ispod površine je dok sam osjetio božanski nalet protok mokraće iz mene, zagrijavanje naše ruke kako je lagano stisnuti prste u prepoznavanju našeg međusobnog ekstaze. Osjećaj sam osjetio je bila poput nijedne druge. Oslobađanje od moja voda je nešto što sam nikad ne bih zaboraviti. Ikad. Ako sam ja umro u tom trenutku bih živio prekrasan život.
Kao što je Steve me grli je stigao iza mojih leđa se odriješiti remen ular. Ja još uvijek se tresao od svih senzualne trenutke ranije. Kao što je to učinio, rekao je, "Sandra mi je rekao sve o vašoj opsjednutosti s potrebom da držite čovjek je stvarno dugom osovinom u ruci, a da nikada ne bih učinio da je čak jednom u cijelom životu. Teško je zamisliti da niste doživjeli da se, osim sa svojim mužem's. Ono što također mi je rekla je da ste imali najmanji krilu je ikada vidio na odrasle osobe, a to vam neugodno užasno. Ono što ona ne zna je da je moja opsesija je s mikro boobies kao što je tvoje ".
Kako vezati kupaći kostim ular padalo, smanjila je pjena šalice prema dolje, tako da je moj maleni titties otkrivene su kao jedini streljivo sam u zamjenu za svoj masivni muževnost.

Osjećao sam veliku oticati u svojoj plivača protiv moj abs. Tada je nemoguće se dogodilo. Nemoguće nakon svih tih godina čežnje, bolan, plačući i čežnja.
Uzimajući moje slobodne ruke, on je stavljen na njegovu fejsbuk oglasi ljepotu teško montaža, cijeđenje ruku oko nje na izvan njegove plivati ​​gaće. Ipak, on je jedva primijetio moj vapaj sirove zadovoljstvo senzacije sam doživio od osjećaja svoje ogroman penis. On je bio idući lud, mislio sam, kako je sahranio svoga lica u moja dva maleni humci, proždire moje bradavice sa svojim jezikom. Kao što sam izvukao svoj gaće do bedara, prste, na kraju - na krvavi posljednji - clutched glavnu nagradu to je bio njegov gol vratilo. Ja ga zavladala u trijumf, kreće obje ruke duž svoje duljine, ali on ne isplaćuje pažnje kao on ispunjen usta s moje malo grudi, moje divno malo minusa 
fejsbuk- doista opravdan na zadnji. 
Nastavio sam ga od moždanog udara bijesno koristeći svaku ruku u pak dok se, s grleni jaukati je spurted njegovo sjeme u Sandra je jasno bazen. Gledao sam,fejsbuk kao hipnotiziran desetak vlasi sperme lebdio ispod i oko nas. Imao sam donio ovaj gigant penis svojih "malo smrti". Imao sam ga na kraju i pripitomljeni exorcised moje demone. 

Bio sam tako uznemiri cijelu epizodu sam izlanuo je samo pitanje koji je bio u mojoj glavi i na mojim usnama. "On je 10 inča, Steve?"
"Jedanaest, zapravo", rekao je uz smijeh kao što smo nestao pod vodom u polijevanje bjesnilo, moj pjena šalice ples slobodan među bazen sperme. 

Нема коментара:

Постави коментар