.

понедељак, 7. март 2011.

Samo za ozenjene

Ja sam 38 godina, za ozenjene (13 godina), i moj posao u prodaji me vodi na mjesečnoj poslovnom putovanju u raznim gradovima u istočnom SAD-u. Ne mogu reći da nikad nisam bio u iskušenju na tim putovanjima daleko, ali do prošlog mjeseca samo su neki prijateljski koketiranje u baru je vjerojatno moja najveća djela. 
To se promijenilo kad sam nedavno bio provesti tjedan dana u Baltimore, Md sam proveo dugi dan u sastancima i bila je u hotelskom baru vlasništvo piti, kad mi je radar otkriven vrlo dugonog dama na drugi kraj bara. 
Visok markantnim plavuša je smješten na stolici, noge prekrižene i joj zbijeno kratka crna suknja su skliznuli se više nego obično je dovoljno sretan da se vidi u javnosti. Ona je razgovor sa starijim momak, ali se činilo da biti prilično dosadno sa razgovor. Pokušala sam ne gledati, ali je uhvaćen me gleda više od jednom ... obično na svojim dugim gaćan noge, ali i na njezine grudi koje su dovoljno vidi u njoj gotovo jednako široka bijela bluza. Kao što je ona dangled jedan od njezinih 6 "crne pete činilo se da je dok je bila razgovor sa Gvido s njezine desne, njezin je bio dosadan za moj korist jedini. 
Kao što sam bio na studiju Ova prekrasna dama i bio s obzirom na moje mogućnosti, ona je moja odluka za avanturu mnogo lakše klizna off joj stolicu i strutting dolje prazan jedna pored me.As je smješten joj izuzetna dupe na stolici, mogla sam joj miris Parfem, koji je vjerojatno bio primijenjen malo na heavy stranu. Bio sam hipnotiziran po crvenim usnama kao ona pouted i pitao mene ako Ja bih joj kupiti piće u sparan glas haskija. 
"Naravno", odgovorio sam. 
Ona je počela da me pitati gdje sam bio iz, koliko dugo sam bio u gradu, a gdje sam odsjeo. Njezine oči sijevahu dimi kad sam joj rekao da je boravio samo 10 katova gore. Razgovarali smo i zajedničku par pića.Više nego jednom je okrenuo na stolici, tako da joj dugo simetričan s čarapama noge brušenog svoje noge.U ovom trenutku nije bilo krije da je moj penis je bio raste drugi. Bilo je sve više i više vjerojatno da se "Lena" i ja su idući u kraj gore jahanje elvator u moju sobu kao koketiranje intenzivirana. Ona nije bila mala djevojčica na bilo koji se protežu, ali joj 5'11 "okvir je pun krivih sam bio umire to istražiti. Kad je pitala može li vidjeti svoju sobu, nisam otpada mnogo vremena plaćati za piće. Ja samo rastao teže jer moje oči feasted na njezin seksi kurac unutar koje oh tako široka suknja na našem putu do dizala. Drugi par je bio kada smo ušli, ali su izašli na 5. katu, a mi ga morali sami. Moja ruka brzo omeđena Lena je struka i izvukao ju closer.Her jarko crvene usne rastali i ja sam našla usta moja. Bio sam toliko vruće za ovo prekrasna plavuša visok kao ona slomiti joj grudi u mene i neka joj dugi mokri jezik slajd u moja usta. Moje ruke skliznuo oko istražiti njezin pravilan dupe kroz uske suknje. Mi smo praktički vodio niz hodnik u moju sobu kad lift vrata otvorena. Jednom unutar Lena je bila u mojim rukama za najduži poljubac najtopliji mojih life.Our ruku istražiti kao što je otišao na i na. Ja raspakirali joj zbijeno suknju kao svoju ruku unzipped moje hlače, sada rastegnut do svojih granica. Mi smo nekako napravili naš put do kreveta gdje je postala neka me gledati svojim raskošnim magarca kao što je ona skliznula suknja dolje, preko i izvan. Izići iz njega, ona je sada je nosio crne gaćice čipkan više drap hlačice i njezine crne visoke pete. Ona je odmah rastopljeni natrag u moje ruke na krevetu gdje smo nastavljen našem hot steamy kiss. Moje ruke pomiluje joj nyloned noge joj ruku pronašao mi sada lupanje pijetao. Mi pomiluje i poljubi za dugo dugo vremena, samo uživajući međusobno je vruće tijelo. Moje ruke pronašao njezine grudi preko nje bijelu bluzu, ali mojim nastojanjima da ga otkopčati su odgurnuo. Međutim, bio sam više nego sadržaj uzeti naše vrijeme .. Bio sam na nebu u tom trenutku. 
Moja ruka je radio svoj put unutar gaćice na carress magarca kroz gaćicama ... tako glatke i seksi. Ali kada sam uspio inčni joj čipkan gaćice dolje off magarca, a ona bacila svoje duge noge preko moje bedro, bio sam u za šok moj cijeli život! Naši jezici su zamotan zajedno u toplom zagrljaju kada mi je ruka skliznula istražuje kako od svog pantyhose i otkrio kvržicu kao veliki ako ne i veći nego moj vlastiti. Zapanjio sam prekinula poljubac i skočio Lena u flash. 
"Što je, dovraga!" I povikao .. 
"Hajde meda, ti znao sve zajedno beba", rekla purred. Ljubavni foto oglasi
Ja stvarno nije! Ne za jedan drugi nije mislim Lena bilo ništa, ali jedna prekrasna dugonog vruće žene. No, većina zapanjujući događaj večeri dogodilo sljedeći. Otkrio sam .. ja još uvijek htjela Lena baš tako teško, ako ne i gori od sekunde prije kad sam bio tako naiive. A ona je mogao vidjeti u mojim očima kao što je uzeo moju ruku i mi izdvajali natrag na krevet. 
Necu ulaziti u sve detalje noć, ali ću reći da je Lena proveo jebanje za ozenjene cijelu noć u svojoj sobi. Na kraju joj bluzu došao off i ja otkrio je da je nosio vrlo vjeran dojke ploča nekih vrsta. Niether da ni činjenicu da njezina "clitty" bio jednak ako ne veći od moj penis je promijenila činjenica da smo vodili ljubav satima. Ona je isisan poput mene nikad nisam bio isisan i ja ću reći da joj svjež magarac je bio nešto što nikada neću zaboraviti osjećaj kada sam polako ušao. 
Ja ću zatvoriti rekavši da moram vratiti se u Baltimore u 5 mjeseci za drugu poslovno putovanje. Ja sam Lena broj, a vi samo može doći do čuti druga priča.

Нема коментара:

Постави коментар