.

субота, 19. март 2011.

Domace devojke

Bilo je to mjesec na kraju i Steve, Niki i Cindy domace devojke  bili gori ponoć ulja kako bi dobili mjesec kraj izvješća podnesena i poslao po devet. Niki
nagnutom prema natrag u svojoj stolici, oči zatvorene, svoje duge seksi noge ispruži, i rukama iza glave zbog čega joj grudi štrčati. Steve nije mogao pomoći, bulji. Sa svojim očima još uvijek zatvorene Niki je upitao: "Što je uzimajući tako dugo sa Cindy kavu?" Upravo tada su se vrata otvorila i hodio Cindy drži tri šalice kave, pokušavajući da ih ne prosuti.


"Ovdje ya ići gazda ..." Hvala Cindy. "OK Niki ... možete zaustaviti gunđanje sad ... ovdje je kavu." Cindy smješteni kave u Niki ruke. "Jebi se Cindy .... vi ' re too damn sporo. "Pa ti vijak previše draga." Steve se smijali ...." Ti dečki su nešto drugo. "Cindy gledao Steve," Bite me gazda čovjeku. "Ya, mene ugriza previše gazda." Steve nasmijao, "Screw vas oboje, mi ćemo se odavde u oko još deset minuta." Pucaj, nadao sam se otići na kupanje večeras u toplicama, ali to će biti zatvorena od vremena smo učinili, "Niki uzdisao.


"Možete doći na moje roditelje mjesto, ja sam sjedio kuća za njih, a oni su na odmoru ... oni imaju zatvoreni bazen ... ste dobrodošli da ga koristiti." "A, ako nemate planova za vikend, da ste oboje dobrodošli da provedete vikend." erotski filmovi  "Ja mogu kuhati i nećete morati učiniti nešto." "Hmmm zvuči primamljivo," Niki odgovorio. "Ima li brave na vratima spavaće sobe?" "Ha ha .... jako smiješno." Steve je dobio do ček leđa, i provjerite sve je bilo zaključano.


Cindy čekao Steve napustiti sobu i onda je rekao Niki ... "Trebali bi ga odvesti gore u svojoj ponudi .... ste jadikovanje o ne uzimajući položi od vas prekinula s Ben, a vi ste bili pitate što Steve's pakiranje .... sada je pogodno vrijeme da saznate Niki ". "Ya, ja sam mislio o tome previše." "Morat ću otići kući i dobiti moj kupaći kostim ipak." "Što je za ... ovo idealno vrijeme da predloži skinny dipping". "Sada postoji ideja ... ces pridružiti zabava?" "Ja bih, ali Michael i ja smo uzimajući zajedno za neke vikend sebe vijak." "Shhh, ovdje on ne dođe."


"U redu dečki .... nismo odavde." "Bilo uzimalac?" "To ovisi." "Na što?" "Što radite za večeru?" "Kako o tome što bi u budući da je kasno .... kineski ili pizza?" "Pizza zvuči dobro." "Cindy, ti nam se pridružili?" "Ja ću doći za neke pizza, ali kao što sam govorio Niki .... Michael i imam planove za vikend." "OK, idemo, samo me slijediti." Steve zove pizza u red kao što je on napustio zgradu, i pošao kući s djevojkama zatvoriti iza. Kao što je Steve izvukao se tako da nije pizza momak. Steve mu je platio i uzeo pizza iznutra.


Nakon što je pizza je otišao, Cindy lijevo,domaci video klipovi a Steve je rekao Niki mogla promijeniti u leđa spavaćoj sobi. "Steve .... Nemam plivati ​​odijelo." "Oh, mislim da je plivanje izvan tada." Niki ustane uzimanje jedan posljednji gutljaj svoje pivo ... "Ili smo mogli ići skinny dipping .... osim ako ste sramežljivi ili nešto." Steve nasmijala: "To zvuči kao odlična ideja."Niki okrenuo moleći Steve ... "Pomozite mi s patent zatvarač?" "Naravno". Niki okrenuo kao Steve polako raspakirali on haljinu. On je mogao osjetiti njegov penis uzimajući hard, samo nagovijestio ono što će doći.


Niki gurnula haljina off joj ramena i na katu, gdje je ona dala to brzo bacanje s nogu. "Hej ti, što čekate?" Niki se okrene i otkopčao Steve košulja to guranje s njegovih leđa. Ona je trčao ruke nad svojim golim prsima ... "Mmmmm, lijepa ... izgleda kao da netko radi vani." Niki dosegla dolje, polako i raspakirali Steve's patent zatvarač. Steve zgazi iz njegove hlače im tossing prema kauču. Njegova sada bijesan na hard bio stvaranje šator iz njegove kratke hlače, kao i Niki se nasmiješio i odvoji od tla, grudnjak, sklopivi ruke preko njezinih prsa sprječava pada daleko pravedan još.


Niki je znao kako napraviti očekivanju graditi. Konačno ona neka joj grudnjak pada daleko otkriva njene grudi. Steve nasmijala, lizanje usana. "U redu, vi skinuti gaćice, a ja ću skinuti gaćice." Steve ljušteno svoje gaćice off, njih rušenje kao i njegov debeli penis skočio besplatno. Niki oči dobio veliki, Steve stvarno bio obješen ... više nego što je očekivao. Niki bacio svoje gaćice na stranu otkriva njene uredno obrubljen grm. "U redu, gdje je bazen?"


Steve je vodio Niki niz stepenište i u sobu gdje je bio veliki zatvoreni bazen. "Moj Steve .... moram reći .... Sviđa mi se što vidim." "Ya, to je veliki bazen zar ne?" Niki se nasmijao, "Nema glup ... OVO." Niki uhvatio Steve's penis trčanje rukama gore i dolje njegov krut vratilo. Tada Niki se okrenu i golubica u bazen, a zatim Steve. Steve je došao gore za zrak očekujući da će vidjeti Niki, to je kad je netko osjetio zgrabite njegov penis, a zatim par tople usne zapljuskuju njegov penis.


On je pogledao prema dolje da biste vidjeli Niki njegov penis sisanče pod vodom. Što osjećaj .... on nikada ne bih osjetio ništa kao što je to ... hladnom vodom na svoje tijelo, dok je njegov penis bio duboko toplo usta. Konačno je došao Niki se za zrak. Ona je gurnuo joj plavu kosu natrag, kao Steve gledao kapi vode koja teče preko njezine grudi. Joj bradavice su hard rock, svaka s kapi vode na vrh. Steve spustio glavu i lizali kapljice iz Niki je bradavica kao ona cooed tiho.


Niki stavi joj ruke oko vrata Steve's, duboko ga ljubim kao i svi seksualna napetost koja je skriven unutar nje je bio otpušten. Steve je radio svoj ​​put prema dolje Niki vrat joj grudi, sisa joj hladno bradavice na njegove vruće usne. Niki je bio oplakivanje i cumming kada Steve podigla iz vode, njezine postavke na rubu bazena. Niki se rastali joj noge kao Steve poljubio svoj ​​put do njenog unutrašnjeg bedra, njezina maca usne joj blistav kao sokovi su tekli. Steve je vodio svoj ​​jezik iznad Niki's maca, jer ona nalazi svoje ruke na leđa njegove glave, brušenje joj maca protiv svoje lice.


Niki pustiti glasno jecati, jer joj tijelo quaked ... orgazama koja je kolala kroz svoje tijelo kao Steve sebe podigao iz bazena, njegov penis prodire Niki's vagina. Kako je sam uravnotežen na rubu bazena, Steve udario njegov penis u Niki s divljaka snagom, koja uzrokuje Niki yo cum više i više kao što je on pummeled spol. Konačno, Steve neka se glasno se moan, cumming tvrdi kako je pumped njegova opterećenja u Niki. Nakon toga, Niki i Steve otišao u lounge stolica .... to je kad su čuli netko doći u.


Izgledali su gore i to je Cindy .... ona je očito uzrujan. "What's up Cindy?" "To je šupak moj dečko je morao napustiti grad u zadnji tren, i bio sam toliko veseli vikend hot sex." "Žao mi je .... Trebao sam ostao doma .... Ja ću vas ostaviti dvoje sami." Niki pogledao Steve koji je rekao: "Zašto ne". Niki okrenuo Cindy, "Kao pakao ste .... izaći iz tih odjeće i pridružite zabavi." "Oh, ne bih mogao." "Look ... da ste bili tu za mene kad sam prekinula s Ben .... i vaš jezik su me zaboraviti sve o tome kreten, sada je vrijeme da se vrati korist." Cindy se nasmijao ... "Pa ako baš inzistirate." erotski video klipovi


Steve nije mogao vjerovati što je upravo čuo ... dok je gledao Cindy skine odjeću. Ona je malo kraći od Niki, ali ona je fino tijelo. Njezine grudi su bile oko 34C, s lijepim tvrde bradavice. Cindy je stajao pokraj stolica Steve dnevni boravak i Niki su dijeljenje. Niki počeo prikazivati ​​joj ruku strani Cindy nogu, inching bliže i bliže Cindy's vagina dok Cindy dosegla dolje i pomiluje Steve's polu-uspravno penis natrag u život. Cindy prokomentirao: "Wow, on ima lijep penis ne on Niki". "Vrlo ... i da se osjeća još bolje u vašem maca." Najbolje picke slike


Cindy zatvorila oči i oplakivanje meko kao Niki skliznula dva prsta u nju maca dok ona čuva milovati Steve sada rock hard penis. Steve je u međuvremenu bio je ukazivanje Niki's maca, dok je gledao Cindy dobivanje hotter i hotter."Pokušajte njegov penis u odnosu na veličinu .... samo ne zaboravite da ga vratiti .... ovo je moja." Cindy nagnuo Steve ljubiti njegova prsa, što joj put do njegov penis. Niki rastali njezine noge i počeo sebe pleasuring kao ona gledala Cindy uzeti Steve's penis dolje joj grlo. Nakon Steve's penis je dobro lubed, Cindy smanjili joj maca dolje na njegov penis i počeo ga seksati.


Cindy jahali Steve's penis jedan orgazam nakon drugog, kao Niki sama donijela off. Sljedeća dvije žene dobio na obje strane Steve i počeo lizanje njegov penis, ljubljenje i sisanje Steve's penis dok je stenjao, moleći od njih da zajebavati ga.Niki straddled Steve, spuštanje joj maca dolje na njegov penis opet, dok Cindy lizali ih oboje. Kao što je Cindy sama fingered, ona otrča joj jezik od Steve's loptice, svoju osovinu svaki put kad se pojavio iznutra Niki's maca, onda trčanje njezin jezik preko Niki's vagina i sisa Niki je klitoris.


Niki je cumming više i više kao Cindy's jezik, i Steve's penis uzela mjestima ona nikad bio prije. Konačno Steve šokirao vatom unutar Niki opet, kao Niki dahnu i počeo cumming ponovo. Cindy izvukao Steve's penis iz Niki maca, lizanje kombinaciji sokova od Steve i Niki iz svoje osovine. Cindy tada lizali Steve cum iz Niki's maca, uzrokujući Niki da se sperma opet. "Hajde Cindy, tvoj red. Cindy utvrđenim u drugom lounge stolica kao Niki počela sisa joj maca, njezin vodeći do novih visina. Steve pridružio zabava, sisa Cindy's bradavica. Triju jebeno i isisan vikend daleko .... samo vikend seks fest.


U ponedjeljak ujutro je posao kao i obično, besplatne erotske galerije ,samo Niki i Steve sada su ljubavnici i Cindy povremeno će im se pridružiti za seks u troje. Cindy lijevo Michael, a bio je već datira novi tip, ali nije bilo žurbe ... Ona, Niki i Steve su vlasništvo previše zabavno naletjeti na nešto ozbiljno ... ne i kada se troje bili toliko zabavno. 

1 коментар: