.

субота, 5. март 2011.

Ljubavni foto oglasi


Nije bilo sumnje da je planirana i pogubili pametno. Moj zadnji prizor Jeff, Patrick i M'tungo je kao što sam je odvukao iz vida po Golijata. On nije bio me bole, ali je imao moj ručni zglob čvrsto u svojim ogromnim ruku i samo mi je izvukao zajedno s njim. Drugim mužjacima u obitelji gorila formira kordon ispred Jeff naš snimatelj, redatelj i Patrick M'tungo naš vodič. Drugih gorila, Beta, koji je ubrzalo potez krade se samo puške, već davno nestala.
To je bio potpuno moja krivnja. Jeff, Patrick i ja bio na istom sveučilištu, Jeff studiranje Fotografija i Patrick Cinematic Arts i obe su imale velike nade karijeru u filmskoj industriji. Moj stupanj je u životu znanosti i sam posebno bio zainteresiran za majmuna i gorila. Moja ambicija je istraživanja ovih prekrasnih životinja oglasi balkan  u njihovom prirodnom staništu. Jeff i Patrick stvarno nisu bili dio mog scene i mislim da sam smatrao da ih oboje se štreberima. Ne mislim biti okrutan, ali sam bio na sveučilištu smatra vrlo lijep, vrlo popularan i odlaznih i oni su bili samo nerds! Da budem iskren ja ne mogu sjetiti koliko nas troje je dobio zajedno započeti razgovor, ja na svoj cilj te su njihove želje da se film biljni i životinjski svijet dokumentarnih filmova.Ja sam zapravo našao da sam stvarno ih volio kao ljudi i postali smo jako dobri prijatelji. U svakom slučaju rezultat našeg prijateljstva je da se nakon nekoliko mjeseci rasprave odlučili smo se na završetku naših stupnjeva bismo putovati u Afriku i napraviti neke filmove - bili smo naivni da!
Financija nije bio problem. Moji su roditelji bili jako bogati i imali obje umro kad sam bio deset. Ja je bila prepuna off živjeti s mojim samo rodbina, moja tetka i stric. Nažalost, dok sam bio kod kuće sa Sveučilišta moj stric je imao prilično uninvitedly došli na mene i pogrešno moja tetka je bila uvjerena sam ga ohrabrio.Sam otišao i nije imao kontakta s njima, jer! To me ostavio kao neoženjen, inteligentni, plavuša, vrlo dobro izgleda, tanak i bogat dvadeset jedna godina starosti, bez obiteljske veze. Ja lako mogao priuštiti da financiraju izlet tako da sam gurnuo drugima da idu. Druga dva usitnjeno u tako barem naša oprema bila je impresivna. Facebook oglasi 
Mislim da naivno smo mislili da bi samo hodati i napraviti film - nismo ni dobili preko granice. Mi smo podnijeli zahtjev za vize, mi podmitio, čekali smo i mi čekali i čekali smo nešto više. Nakon deset mjeseci se ignorira i ripped-off, biti mlad i ludo odvažan, odlučili smo uzeti stvari u svoje ruke. Mi smo potajno angažirao M'tungo, lokalni, koji je za prilično puno novca bi nas odvesti preko granice ilegalno na području fejs oglasi gdje je znao planinskih gorila živi. Barem smo imali smisla držati pola M'tungo novac natrag, a on je zapravo pokazao vrlo pouzdan. Jeff kupio Toyota 4 × 4 u mjestu, koje sam platio za, kako je to lakše za čovjeka da učini te stvari u Africi. Zapravo sam zadržao vrlo niskog profila tijekom našeg cijelog boravka.foto erotski oglasi
Imali smo veliku igru ide kući, ali potajno skliznuo preko granice u iz 4 × 4. Putovali smo za dana i na kraju dostigla naše odredište. Područje je vrlo daleko i nismo vidjeli bilo koji znak ljudi mnogo dana. Postavili smo kamp i gotovo odmah pronašao gorila obitelji koji žive vrlo blizu. Oni nije 'činiti se biti gnjaviti mimo nas, pa smo brzo pala u njima studiranje i dobivanje preliminarnih metak. Vrlo brzo sam shvatio da je ova obitelj nije normalna, njihove obitelji struktura je sve u redu. Gorila zajednice obično dominiraju alfa mužjak, uvijek silverback, koji je s prijateljima ženke i pasmina i drugim mužjacima ili ne mate ili su dopuštena samo ženke premlada da pasmina ili stariji neplodnih žena. Ova zajednica je potpuno krivo! To je alfa mužjak koji je bio zapanjujuće ogroman lako dvostruko veći od bilo koje druge muški sam ikada čuo, ali nije činiti se to imati partnera. Drugim mužjacima imao prijatelje i imala mlade, koji je bio najneobičniji. Mi kršten alfa mužjak Golijata i njegov dozapovjednik postaje Beta i tako dalje. Golijat se činilo da će biti vrlo velik dio obitelji i svi ostali odgođen za njega. Dok Golijat je još uvijek jako puno gorila je bio očito vrlo neobična, njegove proporcije su jako čudno, noge su dulje i manje su se klanjali i ruke bili su razmjerno kraći nego što bi trebao biti. Njegova lica nisu u potpunosti gorila kao ni s njegovom njuškom manje strše i njegove lubanje što više uspravno nego više normalno spljošten oblik obrva. A njegove ruke nisu bile kao izduženi kao gorila je trebala biti i palac je bio bliže znamenke, čineći ruku puno bliže obliku čovjeka. Kako je preživio djetinjstvu je bilo tko je pogodak kao i većina deformirane ili različitih životinja obično su ubijena namjerno pri porodu ili nedugo nakon toga u gotovo svim divljim vrstama.
Kada smo shvatili imali smo naišli na takav neobičan zajednice u kojoj su bili vrlo uzbuđeni i bacio se na snimanje. To je značilo da sam bio ispred kamera radi 'David Attenborough' i tako preko nekoliko dana gorila navikla da mi se kod njih. Oni se činilo prilično straha i kao naše, i njihove, povjerenje rasli su završile me studiranja koliko sam ih studija. U jednoj sceni gdje sam posrnuo preko Golijata skripta zapravo pomiluje moje rame vrlo nježno kao da me uvjeri.
Ono što je ubrzalo promjenu Nisam siguran, ali ja ne sjećam Jeff reći mene on je otišao malo put u grm da se osloboditi i on je ostvario jedan od muškaraca je gorila gledajući ga. On je primijetio da je gorila postao prilično uzbuđen kasnije taj dan i kada je to učinio isti dan prije moje otmice On je istaknuo da je većina muškaraca su ga gleda uključujući i Golijata. Jedina značajna stvar o tome je da sam bio rekao da je mojih kolega Jeff je bio jako dobro obdaren, iako da sam nije imao osobnog znanja. Što gorila je mislio ne znam, ali sada nakon što je imala iskustvo života u svojoj obitelji za četiri godine nisam iznenađen što se dogodilo sljedeći. Gorila je spolnih organa su vrlo male, čak i potpuno odrastao silverback samo da ćete imati potpuno uspravan penis otprilike jedan inch long i veličinu Jeff's penis mora imati dosta šok!
Dan moje otmice počela točno onako kako je prethodnih dana učinio. Po jedanaest smo snimali i bio sam ispred Golijata. Sasvim iznenada sam shvatio Golijata sjedio desno uzduž mene, tako blizu je njegovo tijelo dodiruju moje. Pomalo uplašeni sam nastavio s komentarima i kao što sam govorio sam gledao skoro glupo kao drugi muškarac koji smo imali krštenje Beta, prošetati iza druge i odjednom zgrabiti pušku koja je poduprt od 4 × 4 i pobjegao u grm . Prije nego što sam mogao ispuniti moje rečenice Golijata shvatio moj ručni zglob i počeo me vući u šumu, a kao što je to činio drugim mužjacima preselili ispred nas. Počela sam vrištati i ineffectually borba i obje Jeff i Patrick premještena naprijed da pomogne, ali odmah su prijetili gorila kordon, a time i oni samo mogli gledati bespomoćno kao što sam je odvukao iz vida. Mnogo godina kasnije saznao sam da su oni tražili dana za mene, ali bez puške M'tungo mislio to je bio vrlo opasno, što je njihov pretraživanja vrlo nedjelotvornim. Njihov sljedeći mislio je da se pomogne, ali kao 'ilegalni's' oni bi bili bačeni u zatvor, vjerojatno kao buntovnici, i oni svibanj dobro su bili ubijeni. M'tungo je bio odlučan u tome da oni ne moraju ići u grad za pomoć. Nakon tjedan dana bezuspješnih traženja su odustali, potpuno očekujući da budem mrtav, i skliznuo natrag preko granice, a time i nekoliko dana kasnije putovao kući. Oni su imali ideju moje najbliže rodbine i kao nitko ih kontaktirali, vrlo grešno su odlučili šutjeti o cijeloj aferi.
Iz vida u logoru gorila skup pucanja tempo, mnogo brže nego što sam mislio gorile ikada preselio. Golijat uvijek održava moj ručni zglob, ali se činilo da se pazi da me ne boli. Mi smo se popeli više i više vjerojatno da još jedan od njihovih osnovana teritorija. Na kraju je pala noć i svi su prikupljeni zajedno i spavali. Golijat je počinuo sa svojim ruku oko mene me vuče prema svojim golemim mišićavo tijelo. Iako sam bio iscrpljen nisam mogao spavati i proveo noć strašno gotovo drhtanje od straha. Drugi dan osvanuo je i mi gurnula na dalje u udaljenim planinama dok na kraju smo postigli skup hridi s pećine i ispred njega mali čistini. Gorila očito znao ovo mjesto dobro i uskoro usvojiti svoje uobičajene rutine. Kada smo stigli Golijata mi suočeni i počela povlačenjem na moj grm jaknu. On je vrlo jasno da mi je želio da ga skinu koji, naravno, odbio sam to učiniti i tako je hit me! To je bio jedini put da je ikada ponudio bilo nasilja prema meni i ja sam ubrzo shvatio da nije imao izbora. Sam pokupila moje samo gore od mjesta gdje sam pao i on je ponovo ukazao sam trebao maknuti moj jaknu. Sam ga skinula i to je uslijedila moje košulje, kratke hlače i gaćice u red. I sada stajao potpuno goli, osim za moje čizme okružen radoznao gorila mnogi od njih postignut na dodir i istraživati svoje tijelo. Ja feebly pokušao protiv njih boriti, ali bilo je previše od njih i jedan muškarac zapravo gurnuo prste u moju pičku. Zgrabio sam svoju ruku i odgurnuo ga i ja gledao kako je mirisala, a zatim kušati svoje prste. Golijat učinio ništa da mi dodir i nakon nekog vremena činilo se režanje na druge i oni odmah raspršena. Kao što je to učinio, jedan od gorila pokupila moju odjeću i odveli ih natrag u pećinu gdje su ostali za iduće četiri godine. foto fejs Kao što sam stajao gol Golijata vrlo nježno me izvukao na njega i kao što me održava, nježno milovati moju kosu kao što sam zadrhtala od straha i poniženja.
Nakon toga prvi zastrašujući uvod gorile samo činilo mi se prihvatiti kao člana obitelji i nije 'činiti se da mi plate bilo koju posebnu pozornost. Nakon toga jedan incident nasilja i noć koja je uslijedila, nikada nisam osjetio u najmanju način ugrožen bilo koji od gorila i tijekom godina sam došao na ljubav sve ih skupo.Ubrzo nakon našeg dolaska, a moje poniženje, noć je pala a gorile sjatili u svoje uobičajene grupe i Golijat vrlo nježno me vodio u špilju. On je legao na nekim lišće i on me je izvukao protiv njega s leđa protiv prsa s rukama oko mene me vuku u njega. Bio sam iscrpljen da nisam spavao dva dana i topline iz njegova tijela i ruke i nakon slušanja njegove čak i disanje sam pala u iscrpljen spava. Negdje u noći sam sanjao sam bio u ljubavi moj zadnji dečko, to je bio tako realan, iako je izgledalo veće nego prije. Kada je u početku zariti me boli, ali čak i tako kako je i došao, i ja došao. Mislim da je san je bio tako realan da sam to ja poremećena i probudio sam se naći moja maca kaplje mokri i moj unutarnji bedrima pokriven u mojim sokovima. Kao što sam izbrisani glavu shvatio sam da bi mogao ne samo moj sokova, to je previše, i dostizanje dolje sam osjetio moje ruke kako bi pronašli moja maca puna sperme. Ja još uvijek se održavao u Golijata naručju tako da mora imati mu je. Sam bio potpuno šokiran, to ne može biti! Gorila je penisi su maleni i što sam osjetio nije bio mali! Počela sam se boriti da se iz njegovih ruku, ali on je samo lagano i čvrsto me održava i kao što sam se borio sam osjetio njegov penis (to nije bila penis je to penis!) Gurajući protiv moje maca usnama. Kao što je on meni održao je samo gurnuo i njegov penis guraju pravo u mene. Ja borio, šutirali, vrisnula, bušena i plakala, ali je bio nemilosrdan, on me je silovao! Njegov penis osjetio ogroman i to je bio prilično bolno u početku i to mi je ispunjen ni jedan čovjek nikada nije sam osjetio svaki provala duboko u želucu kao što je došao. Ja tamo ležao bore i plač,slike fejs zabio na njegov penis, a on je samo mi se tamo održava.Na kraju iscrpljenosti više od mene uze i sam zaspao, mislim da je još uvijek bio u meni kao što sam izgubio svijest.
Baš sam se probudio prije zore i dalje držao u rukama, mislim da je on nuzzling moje kose i onda moje uho probudio me, ja sam smrznut! Kao što sam ležao tamo desnoj ruci počeo miluje, da miluje, moje grudi i zadirkivanje moje bradavice koje se moj užas postao uspravan i lijevoj ruci gurnuo u moje prepone i počela milovati moj klitoris. Pokušao sam da se bore, ali on je samo čvrsto me održava i tako sam pokušao misliti na ništa, ali činjenica ovaj veliki gorila mi je dirljiv prisno. Međutim, njegove ruke su bile previše dobro i iako sam mrzio svoje tijelo za to radiš, shvatio sam da moja maca je trnce, moj želudac lepršave i odjednom iz vedra neba sam počela dolaziti - Ja ne mogu sebi pomoći i kako je milovala moje tijelo Imao sam veliki orgazam. Kao što sam polako smirila je došao dolje i počeo vrlo nježno trljanje njegov penis protiv moje maca usne i u isto vrijeme drugom rukom milovala i zadirkivali moje dojke i bradavice. Moj orgazam izgrađen opet i iako sam plakala od stida moje tijelo gura prema dolje, tako da je njegov penis mi je ponovno unijeti. On je utisnut u mene i našla sam guranje nazad kao tvrdo kao JA mogao. Moj orgazam je postao ogroman i kao što sam drmati i shuddered došao duboko u meni, punjenje i me ispunjava, škropljenje i škropljenje u utrobi svojoj. Bio sam tako iscrpljena da sam zaspala s njim još uvijek u meni, njegova sperma curi iz na moj unutarnji bedrima.
Sam se probudio nešto kasnije još uvijek u svojim rukama i kao što sam pobudio je počeo miluje moju kosu gotovo s poljupcem i njegovim rukama počeo miluje moje tijelo. Nisam briga sve više i kao njegov penis rasla ja gurnula na njega, uzimajući ga duboko u meni i on je vodio ljubav sa mnom! On nije imao seks, on me nije silovanje, on je zapravo vodio ljubav sa mnom! On je namjerno me miluje da me dolaze i dolaze i kao što sam učinio, ja sam gurnula na njega, tako da je što dublje i on mi je ispunjen opet. Ovo je ogromna gorila dao mi je veći orgazam nego što sam ikada imao u mom životu. Nijedan čovjek nikada nije bio kao lagano ili voli ili tako uzbudljivo, imao je namjerno i namjerno su me uzbuđuje. Nakon malo dok je skliznuo van i sam okrenuo preko i zagrlila svoje tijelo moje i plakala u prsa, a kao što sam učinio tako da on održava i mi pomiluje. Polako znanstvenik u meni došao na površinu i počeo sam razmišljati o svojoj veličini - to nije moglo biti tako. Gorila kao vrsta definitivno bila zadnja u redu, a penis oko jedan inch je normalno za čak potpuno odrastao silverback muški, ali Golijat je osjetio ogroman. Nisam mogao pomoći sebi i moje ruke otputovali niz njegovo tijelo te ga osjetio. Kao što sam ga shvatio, njegov sada soft penis otvrdnu i rastao i rastao, vrlo brzo je bilo jasno da mora biti najmanje devet inča - nemoguće je bila moja prva misao.Moj drugi mislili da nema nikakve veze sa znanošću kao Golijata reakcija na moj dodir je bio da me povući na njega opet a on zabode na mene što me jeza i tresti kao što sam ja došao, a došao opet, kao što je on duboko u utrobi.
Kasnije tog dana sam uspio povući moje misli zajedno i to sinulo mi je da Golijata veličine je odgovor na zagonetku s obzirom na strukturu obitelji. Golijat je bio alfa mužjak, ali on nikada ne bi mogao imati copulated sa ženskim kao što bi bilo daleko previše velika i stoga njegova tolerancija drugih mužjaka.Također sinulo mi je da vidim Jeff's velikim penisom ih pokrenuti da me smatraju mate za Golijata.Intelektualni zaključak oni moraju imati je napravio čini nevjerojatnim onda, ali ja sada znam da su to planirali. Oni očito imao razrađen sam žensko i fizički sposoban za parenje s Jeff i stoga sposoban za parenje s Golijatom. A imali su provedena off njihov plan savršeno i bila sam sad Golijata časnik i zapravo sada spremni jedan. Golijat mora imati veliki genetski defekt, ne samo da je bio puno veći da je bilo gorila bi trebao biti, ali njegova spolnih organa su veoma van proporcija. Loše Golijata mora imati je proveo mnogo godina prije nego što je frustriran našao mene. Nije ni čudo da je došao pet puta u samo jednoj noći on mora da je to ušteda za godina.
Unutar nekoliko dana moje inhibicije, gađenje i rezervacije otišao i Golijat, a ja parili oko četiri ili pet puta na dan, i on i ja smo bili nezasitne. Već sam mu oprošteno za mene silovanje, kao što je jedva mogao pitati mene vanjska strana za piće ili u restoran i ja prihvatio je kako bi njegov potez nekako. Nakon prva dva brutalnog puta bio je toliko pažljiv da me dođe svaki put i on mi je ispunjen, bez iznimke. Tijekom prvih nekoliko dana sam imao priliku ispitati Golijata prisno. Njegov penis je ne razlikuje se čovjekov iako deblji u korijenu, nego što bi se normalno za čovjeka. To je potpuno crna, naravno, i vrlo glatka i cijeli penis izgledao je vrlo osjetljiv. Sam bio u pravu moj prethodni pogodak, kada je uspravno je oko devet ili deset inča dugo i oko šest do sedam inča u opseg, zadebljanje još više na bazi na možda osam inča. Njegov testisi su veliki i iznos koji je dođoše očito vrlo učinkovit. Ja beskrajno je bio fasciniran njegovim seksualnim srčanost i ni u kojem trenutku sam uživao u osjećaju koji ga zabadanje ogroman penis u mene i učinak da je na mene.Svaki put kada sam parila došao, kažem parila, jer to je u početku točno ono što smo učinili.
Nekoliko dana nakon što je moj uvod u seks gorila, Golijat i ja bili s ostatkom obitelji jesti kad Golijata postignut van i počeo me miluje. Mi smo bili okruženi drugima, koji su odmah počeli da se primijetiti, ali kao Golijat počeškala maca i poljubi i lizali moje bradavice, moje tijelo je preuzeo i bez obzira na moje sramote da nestrpljiv i entuzijastičan publike sam dosegla za svoje ogroman penis. Dok su gledali Golijata okrenuo me krugu i gumiran njegov ogroman penis protiv moje maca usne od straga, a zatim vrlo polagano gura u mene, i od nas savoring svaki centimetar. Kao što je gurnuo naprijed, ja gurnula natrag i ni u kojem trenutku je on u potpunosti je bio ugrađen. Sam mogao osjetiti vrh gura u moj trbuh i debele bazu pružio moja maca usne do granice kao moj tanak tijelo pokušao progutati svaki zalogaj od njega. Njegove ruke su dostigli krug ispod mene i obnašao obje moje grudi, flicking, dosadan i igranje sa mojim uspravno bradavice. Počela sam se doći vrlo čujno, drugi potpuno zaboravljena, i kao što sam se smirila Golijata usporen zaustaviti samo drži sebe, duboko u meni. Nakon trenutke odmora počeo je opet i odveo me na drugi orgazam, on je ponovio ovo najmanje pet puta prije no što je shuddered i stenjali i napuni moje utrobi njegove sperme. Bio sam izvan sebe jer sam znao gorila obično traju samo nekoliko minuta i još tu je Golijat koji su parili sa mnom za najmanje četrdeset minuta. Nakon toga uvod u parenje javno nikada nisam razmišljao o pogođenost promatraju i upravo je dobio na sa moj užitak.
Oko osamnaest mjeseci nakon što sam bila oteta, ja sam znanstvenik, bio mu je ispitivanje intimno za neodređeno mnogo vremena kada sam jednostavno nije mogao sebi pomoći, a ja gurnula usta više nego na kraju njegova lijepim glatkim ogroman tetrijeb, degustacija ga za prvi put . On je bio presretan, a ja mu duboko grlo, i koliko sam mogao. Kao što sam sisao sam masira njegov penis s obje ruke, on je vrlo brzo počeo tresti i on je došao punjenje mojih usta i grla. Njegova sperma kušati divno, ali do tada sam bio u ljubav na fejsu , a ne vrlo objektivan i ja sam ga pio dolje, a zatim pohlepno ga lizali čist. Nakon što je došao, ostao je teško i meni polaganje natrag mi je montiran, zapravo on je samo uzeo mene, svojim golemim tijelom preko moje i moje noge gore na njegov strana i leđa i on samo zabode mu ogroman penis u potpunosti na mene u jednom potezu, a mi je dao najveći orgazam sam ikada imao i još uvijek duboko u čak baca u ekstazu sam osjetio svaki provala od njegove sperme poprskao jer u mom krilu. Psihološki i fizički element svjesni naše spojke je ljubav kao što smo oboje pokušali dati drugim zadovoljstvo i bio sam vrlo svjestan da Golijat uvijek pokušao kako bi provjerili da je došao i sam pokušao kako bi bili sigurni što je učinio. Na fizičkoj razini nesvjesnog smo parili jer je pokušao postaviti svoje sjeme što je moguće bliže moja jaja i moja maca bez svjesnog napora zahvatila i zahvatila ga je pokušavajući mlijeka svaki posljednju kap sperme iz njegov penis. Znao sam da je fizički nemoguće za njega, kao član druge vrste, za mene impregnirati, ali mislim da je ovom prigodom da je nemoguće dogodilo!
Dva tjedna kasnije sam propustila period mog koje sam smatra nije neobično s obzirom moje promjenom prehrane i okolnost i tu je par puta prije kad bih propustila. Međutim, nekoliko tjedana kasnije jutarnje mučnine bio nepogrešivi - Bio sam trudna! Znanstvenik je došao do izražaja opet i ja nagađa da bi morao biti i činjenica da za osamnaest mjeseci moje tijelo je bombardiran Golijata je sperma koja mora imati oslabljena moju obranu, a kako je nepoznati genetski defekt, jedan od njegove sperme mora imati oplođen jaje moje. Bio sam definitivno trudna s Golijata's baby! Sam ga izgubio u tri mjeseca, sam spontano pobaci!I srce je bio slomljen. Znam da je nemoguće, ali sam mogao pomoći. Golijat je bio isti, jasno je žalostan što sam tugovao. Trebalo je nekoliko tjedana prije nego naš odnos u potpunosti nastavljen, ali smo voljeli jedni druge i uskoro su bili u ljubavi svi dan svaki dan. Godinu dana kasnije sam propustila period mog opet i opet počeo jutarnje mučnine. Nisam bio toliko iznenađen ovom trenutku i nadati se protiv svake nade. Golijat je bio model trudna oca, on mi je zaštićena kada zaštita nije potrebna, on je fussed kada fussing nije bio potreban. Sam nosio je naše dijete puni mandat, možda antitijela da sam zadržao još iz moje zadnje trudnoće mi dopušteno da ga prevezu. Naša beba, dječak više gorila od čovjeka, ali definitivno sa karakteristikama oba, rodio se bez poteškoća i odmah suckled moje grudi. Obitelj je presretan i Golijat se činilo da raste čak i veći, ali njihova zanosa umro s našim malo dijete, a idućeg dana. Golijat i ja smo bili neutješan. Ja ga pokopali, tako da mrcina ne bi desetkovati njegovo malo tijelo. Sljedećih nekoliko tjedana su bili teški, ali smo izdvajali zajedno. Naša ljubav život nastavio i kako smo pokrenuli seks onoliko često koliko smo mogli.
Jedan od najneobičnijih aspekata mog novog života je da sam nikada nije dosadno. Obiteljski život bio fascinantan i interakcije između osobnosti bio intrigantan. Golijat vladali njegovo kraljevstvo sa inteligencijom, poniznosti i suosjećanja. Nikada neću zaboraviti ga arbitražu između prepiranje članova obitelji ili suosjećanje on prikazuje kada utješno dvije gorile čije dijete je umrlo. Ili je vrijeme vodio i organizirao potragu za izgubljene djece. Znanstvenik u meni je bio oduševljen otkrića bio sam izradu, međutim, bio sam vrlo oprezni da ne uvesti tehnike koje bi s obzirom na tu obitelj i prednosti, kao što je vatra na primjer - Osjećao sam se bez obzira na moj odnos s Golijatom da sam bio ovdje za promatranje ne mijenjaju. Primijetio sam da su bili jako ostvareni na korištenje alata i lako razumjeti osnovna poluga. Ja beskrajno bio fasciniran! Samo jednom je bio naš idealan život poremećen kada čudno muški pokušali preuzeti i Golijat je napravio njegov upad vrlo kratkom dapače. Voljela sam život i Voljela sam veliki drug.Često sam se samo držao tijelo moje, uživajući u svojim miris, osjećaj njegove dlake milovati moju kožu i osjećaj one ogromne rippling mišiće ispod kože. Njegovo tijelo je moje i moje mu i ja uživali u našem vlasništvu osjećaj svake druge! Prste, jezik i penis mi je da mjesta ne mogu opisati svaki dan, a ja ga pronaći teško opisati kako je osjećao da se taj ogroman penis u potpunosti ugrađen u meni i da je ogroman vrsta prekrasan gorila mi miluje do orgazma. Znao je da sva mjesta na mom tijelu koja je pobudila mene i mislim da je poljubi i lizali svaki centimetar moga tijela, kao što sam ja njegov. Ne mislim da bilo koji čovjek će biti u stanju ikada uistinu mi zadovoljiti nakon Golijata.
Četiri godine nakon što sam oteta naš idealic svijet raspao, neke krivolovaca stigao u našem prostoru i pucao dva ženke, oba od kojih sam bio jako zaljubljen i koji su bili jako ljubazni prema meni. Kao što je obitelj pobjegla Golijata i muškaraca iznijeti zaštitni zaslon. Dva muškaraca facebook slike  su iz vatrenog oružja, a ja mislim da je previše za Golijata, a on je optužen krivolovaca, što je pogođen vrijeme i vrijeme opet. Izgledao je neuništiv i nakon što je izgubio kamenolom on ih je ubio! Nema drugog opisa, on ih uhvatili kako trče, a samo ih je ubio, da ih razbija u komadiće! Okretanje je raspoređen natrag prema nama i pao je gotovo u slow motion u gomili. Trčao sam na svoju stranu i ja bacio na njegovo tijelo. Bio je i on umire za rukom Beta da dođu naprijed i on mu je rekao što učiniti. Znam da je nemoguće, ali gledao sam ga i beta i znala sam da priopćiti. On je tada posegnuo za mene i umro me drži u naručju. Mislim da puno mi je umrla s njim, ja ga ljubljah vrlo skupo.
Proveo sam strašnu noć u suzama, laganje samo po prvi put u četiri godine. Već sljedećeg dana Beta uzeo moju ruku i vodio me na moju odjeću na stražnjem dijelu špilje i jasno sam trebala haljinu. Out u kliringu gorila obitelji sjatili i svaki zauzvrat me zagrlila, nisam mogao pomoći, to sam plakala i plakala. To je bio tužan oproštaj i kao Beta me odvedu sam bio uzrujan. Zaustavili smo se za trenutak u kojem Golijata ležao i rekao sam sebi oprostio bacanje na taj ogroman, ali ipak, tijelo. Tijekom sljedećeg tjedna Beta i dva mužjaka me vodio kroz džunglu, visoravnima i travnjaci dok smo stajali odmah izvan velikog grada. Tri od njih mi je zagrlila, a zatim se okrenula i nestala.
Moj grm jakna zadržavaju moju putovnicu i moj novčanik, tako barem ja bi neku zaštitu pa sa tužna srca i puno strah krenuo sam u grad. Povratak iz mrtvih je lakše nego što sam očekivala. Na rubu grada je bio neke vrste naftnih instalacija i kao što sam prišao veliki Audi upravljan od strane bijelog čovjeka prišao vratima. Branič ga mahnuo kroz pozdrava g. Vega kao što je on učinio. Automobil izdvajali gore desno izvan glavnih vrata ureda pa sam bio uvjeren da je gospodin Vega je bio šef. Čekao sam neko vrijeme, a zatim prišao vratima izvana samouvjereno i rekao da je gospodin Vegas mi je očekivao. Srećom, dok čeka da ga vidi sam vidio karta koja pokazuje gdje se nalazimo i zato mi u trenutku priča ima više vjerodostojnosti. On je bio prekrasan i prihvatio moju priču da sam imao odvojiti od privatnog safari u susjednoj državi i postaje izgubio je slučajno prijeđu granicu. On je pozvao naše veleposlanstvo brzo sam je uzeta iz zemlje. Nisam bila prijavljena kao nestala, tako da nije imao pravi objašnjenja napraviti. Samo sam saznao Jeff i Patrick's napore nakon što sam je dobio doma. oglasi facebook
Nisam otkrio moje istinita priča, a ja sam sada u procesu pisanja papir o mom otkrića dok se živi s gorilama. To će biti neistinito u jednom određenom velikom aspekta, nema namjeru dosjetka, kao što ja ne želim da ljudi idući u pokušati oporaviti Golijata ili da mislim da sam bio njegov kolega ili čak naći naše dijete. Znam puno će biti izgubljen za znanost i Golijat, a posebno naše potomstvo može imati pružaju tragove o tome kako smo kao vrsta razvili, ali ne marim Golijata i naš sin, bila moja, a ja sam ne idući da ih ima kao freak ili izlagati. Trebat će mi dugo vremena da biste dobili preko Golijata je i moje sinove smrti i nadam se Golijat i ja sastati i Mate opet, ovaj put uspješno, u nekom drugom svijetu.

Нема коментара:

Постави коментар