.

среда, 30. март 2011.

Gospođe oglasi


"Pa pogledajte tko je mačka lijek!" Bio sam jedva preko praga kada je gospođa Arins me umotan u zagrljaj, mi stiskanje u majčinski zagrljaj.

"Bok gospođa Arins! Je li Kyle ovdje?" Uspio sam izdisaj iz nje drobljenje ruke.

"Pa naravno meda! Kyle!" Bio sam siguran da ako moje ruke ne pada off ili moja rebra nisu razbiti onda ove žene glas bi definitivno izazvati neke unutrašnje uho štetu. Ja cringed kao što je nastavila vikati za Kyle. Tup udarac od gore i ono što je zvučalo kao stvari se guraju preko njega napravio jasno da Kyle je bio dom, i vjerojatno bezuspješno pokušava očistiti svoju sobu.gospođe  Nasmijao sam se na pomisao o noćenje s mojim najboljim prijateljem.

"Hej, Jean! Hajde gore! Već sam kokice i film na pauzu pa hajde!" Nisam ga mogao vidjeti, ali njegov glas odjeknuo preko stepenica od svoje spavaće sobe.

"Vi djeca zabaviti, gospodin Arins a ja ću biti doma prilično kasno pa ako nas trebate samo nazvati jedan od naših telefona. Vidimo se poslije!" S jednim posljednjih kost drobljenje zagrljaj i klimanje glavom od gospodina Arin par ode, čuo sam njihovu Chevrolet povući iz driveway kao što sam na čelu gore.
 Ja peered u Kyle u sobu, on nije bio tamo. Trebala sam znati bolje, naravno, on je idući u nešto povući. Sam oprezno hodao kroz hodnik gleda u otvorena vrata da vidi gdje bi mogao biti skriven. Nakon nekoliko minuta, ja još uvijek ga nisu pronašli. Ja povukla natrag dole, odluči da neka dođe k meni umjesto. Ušao sam u kuhinju, svjež zrak dolazi kroz otvorena vrata vrt poslao nalet do moje noge i niz moje ruke. Dobio sam čašu iz kabineta, ona napuni vodom, i pravo kao što sam bio o to uzeti gutljaj hladne bujica vode izli preko moje glave.

"Ahhhhhhh !!!!! Što ..." Okrenula sam se da vidim Kyle udvostručila se smijati.

"Misao ste gledali žedan! Trebali ste vidjeti vaše lice! Neprocjenjive!"

Ja glared dolje na njega kao što je i dalje smijati. Vodom natopljenom svoju odjeću; moje uske t-shirt sada je ožbukana na moju kožu. Postao sam svjestan moje bradavice kaljenje od hladnoće i poking kroz moju košulju preko fin čipke moje grudnjak.

"Oh! Sada to samo izgleda kao da ste hladno!! Hajde, mi ćemo dobiti nešto suho nositi."

Tako sam slijedio moj prijatelj šaljivčina natrag do njegove sobe. Imao je očistiti ... vrsta. Ja barem mogao vidjeti tepih u nekim mjestima sada. Bacio mi košulju i par boksača.

"Nažalost, to je sve što je čisto. Ja ću okrenuti tako da gospođe jebanje  možete dobiti odjeveni."

Gledao sam u stražnjem dijelu glave prije giggling i počeo raskrivanje off mokru odjeću. Sve je bilo mokro pa sam ga uzeo sve isključeno. Boksači prijetio da će otpasti, ali sam uspio ih zadržati na. Sam pokupila moj bič i bacili ga na njega kao i on okrenuo leđa okolo. On je uhvaćen te ga doveo u lice, stavljajući na komična lice, kao što ih je mirisao.

"OOOOO .... dijete vam mirisati tako dobra!" Počeo se smijati ponovo smo sjedili na njegovoj postelji, boreći se preko deke i jastuci prije doseljenja u gledati film.U prvoj polovici filma smo razgovarali, smijali se, i hraniti jedni druge kokice, ali u drugoj polovici smo držeći se za međusobno i skakanja svaki put dogodilo nešto neočekivano.

"K vragu Jean! Vi vrištati poput djevojke!
" 
"Ja sam djevojka idiot!"

"Da toliko je očita." Dao mi grudi razigrana stisnuti prije nego što sam ošamario svoju ruku daleko.
Mi završio film i mislili smo trebali gledati nešto smiješno prije nego smo otišli u krevet. Kao što smo buljila u ekran i naših razgovora bile su raspoređene sve dalje i dalje, osim osjećao sam se moje kapke rasti teška i moje glave skliznuo s ramena na njegovim prsima. Kao što sam prešla u snu sam osjetio njegov prst prođite kroz kosu i niz mojih leđa. Sam zaspao u svojim umirujuće dodir.

Nisam bio dugo spava, krediti su bili rolling za posljednji film imali smo gledali. Moja ruka je bio omotan oko Kyle's torzo, njegove ruke omotane oko mojih ramena. Podigoh oči malo i vidio da mu je glava malo u kut, on je zaspala previše. Pokušavajući ne buditi ga, ja uhvatio daljinski i okrene TV off. Blagi pomak od moje težine na prsima mu se probudio.

"Ummmmmm .... Koliko je sati?" On je ogovarala.
  "On izgleda kao da je tako slatka". Pomislio sam kao što sam gledao moj prijatelj je slatko tussled kosu i pol otvorio oči.
"WAIT! Držite se! Samo sam mislio da je sladak! Što?! Ne! On je moj najbolji prijatelj! Ja ne mogu misliti o njemu kao da je! Ja ne mogu ... Što je to?"Njegov osmijeh me je iznenadila, bilo je poput nijedne druge koje sam ikada vidio ga koristiti. To je bio sladak, ali zavodljiva, pozivajući.

Njegova ruka je na moje lice, cupping moj obraz, trčanje palac ispod mog oka. Bio sam bez riječi, samo sam buljila u njega, i usta se rastali u izgled šok ... pogled užitka.
Naši su lica tako blizu, gotovo dirljiv, on popunjava prazninu pritiskom njegove usne na moje. To je bio kratak poljubac, nagnuo daleko, dok oči ostala zatvorena. Polako sam ih otvorila, pogledala taj osmijeh sam pao u ljubavi s, na usne koje sam željela kušati više.
On pritisne svoje usne na moje prije ni jedan od nas mogao reći ništa.Moje usne rastali više za svoje, pozivajući ga u. Njegov jezik brušenog protiv moje usne, moje tresla iza mojih zuba. Svi inhibicije su nestali.

"Kyle ..." Sam uzdahnuo u usta, zadržala ispred njegova košulja ga približava mene.
  Njegove ruke bile na moj hips, me drži u uskoj, ali nježan stisak.Polako su otišli pod majicu i moje strane, osjetiti njegove ruke klize preko moje kože me je poslao u strastvenu poludjeti.
  Ljubio sam ga duboko, gurnuo mi jezik u usta, što je on prihvatio i počeo pohlepno sisa na twirled i njegov oko. Njegove ruke pronašao mi grudi i stisnutu, ruke održao više snage sada nego što su učinili ranije tijekom razigran zafrkavati. Njegov palčeve i prste indeks valjane moje bradavice, stegnut i pruži.Ja moaned u njegove vruće usne.
  On je izvukao moju majicu, usta propisane poljupcima niz moje grlo u moje grudi, gdje je nastavio svoje ljubavi poljupci. On je gumiran moje grudi dok je počeo sisati, povremeno vuče na moje bradavice sa svojim zubima.
  Sam držao glavu na mene kao što je nastavio svoju malu ljubav ugriza dolje moj trbuh na vrh boksači. Poljubio je obris moj zdjelične kosti ruku meandered iz moje grudi da skliznuti u boksači, osjetio sam mokro od sebe raste na dodir. Njegovi prsti pronašao moj klitoris i napravio male kružnice na i oko njega, što mi je skoro izgubiti kontrolu. Moji kukovi ustao iz kreveta u susret njegovoj ruci.

"Vi kao što je to?" Šapnuo je kao što je nastavio poljubiti moj trbuh. Njegovi prsti počeo kretati brže, izjavio je za primjenu više pritiska.

Sve što sam mogao učiniti bila je uzdah.

On je skliznuo boksači dolje i poljubila moje klitoris prije klečeći i uzimanje njegova košulja i boksači off. Njegov penis je teško, male vene izgledala kao da će pop. On je legao na vrhu me, ljubi moje obraze, nos, oči, čelo i na kraju moje usne, dopuštajući svojim jezikom na klizanje i opet ples sa mina.

Njegov penis je pritisnuta između naših želudaca, gurnula teško na moje. On je masira mi grudi s jedne strane i polako preselio njegov penis glavu na moje ulaz. Zatvorio sam oči, Uživanje u dojam masivne glave pritisne na moje otvaranje, čeka za prijem.

"Obećajem neću te povrijediti ..." On je šapnuo u moje uho.
  To je kao da njegove riječi ran ravno dolje na moj maca za ni u kojem trenutku je glava rezervirati on ga gurnula u, to izvukao, iznova i iznova, nikada u potpunosti me ulaska. Njegov stidne dlake brušenog protiv mog gola, svježe voskom maca, šaljući male signale do mog mozga što mi dah uhvatiti u grlu.
Moji bokovi bucked se prema njemu, s jednim brzim iskorak je u. osjetio sam ga ispuni me, osjetio moje maca stegnuti oko njega. 
"O Bože Jean .... To je to dijete ...."

On polako potisak u mene, uzrokujući više užitka nego što sam ikada osjetila, što me više žude.

"Oooooh Kyle ... Ma molim vas više."

Pravo na šlagvort je išao brže, jače, dublje. Zvuk mu jaja šamaranje moj magarac, njegov povremeno roktanje i moje sve glasnije stenje raste odjeknula u cijeloj svojoj sobi. Deke smo se borili tijekom ranije bili na podu, jastuci guraju u uzglavlje kreveta.

On je pumped više i više dok ne lučnim leđa i shuddered, snimanja njegova vruća sperma duboko u mene. On moaned glasno onda pala na mene, još uvijek djelomično teško. Sam ga okrenuo i preko njega se nalazila, njegova slaba osmijeh sjalo se na mene. Ja gurnula dolje na njegov penis i povukli se, gotovo da ste se, ali ne sasvim.
Na samom zadnji mogući drugi sam zabio natrag dolje na njega, oplakivanje kao što sam ja zadovoljstvo sa njegov penis. Njegove ruke dosegla do šalice moje grudi kao što sam se vratio na vrhu njega, što mu teško još jednom.
  Nakon pet minuta za sebe impaling na njegov penis Osjećao sam se moja maca zatvaranje i napeta, a zatim moje krhko tijelo je dao način da se dugo i glasno orgazam kao moja sperma klizila niz njegovo vratila mu jaja. Ostao sam tamo, u dubokoj disanje, mahanje ikada tako nešto. On je počeo to premjestiti njegov kukova prema gore, gurajući svoj ​​penis i od mene kao što sam održao na vrhu bedara za ravnotežu.
Odjednom njegov hips zaustavio ljulja, a on mi je teško održati na njegov penis, moje grudi uzdah kao on moaned i pušten još jedan teret na mene. Osjećao sam se vruće tekućine iscuriti, dolje mojih bedara, i na noge. On nas valjani na naše strane, i mi održati, njegov penis i dalje duboko u moje istrošena maca. On je prala kosu iz moje oči i izbrisala kap znoja s mog grla. On pritisne svoje usne na moje čvrsto zatvorenih usta i mene zagrlila teško. Po drugi put u jednoj noći sam zaspao na njegov dodir.

Zvuk zatvaranje vrata automobila nas probudio. Mi smo gledali jedni na druge, na pola budna, i nasmiješio se. Kad smo čuli njegov roditelj smijeh mi je skočio iz kreveta, staviti što god majicu i bokserice na koji je bio najbliži, fiksni krevet, i okrenuo na TV. Par minuta kasnije, njegova majka ušla

"To je zaista kasno, trebate otići u krevet. Erotski klubovi Ja mogu popraviti do kauč za vas ako želite Jean".

"O ne hvala gospođi Arins, Kyle's noćenje je savršeno dovoljno velika za barem još jednu osobu, mislim da ćete učiniti dobro ovdje."

"Pa ako ste sigurni da ... laku noć."
Ona podiže obrve kao ona je uhvaćen pogled svoga znoja mutan kose i Kyle je nestašan osmijeh. 
"Što si bio dva do?"

"Samo gledanje filmova mama."

Kao što smo ležala u svom krevetu, drži na međusobno i trgovinu poljupce sam se nasmijao. Mi smo uvijek bili bliski prijatelji, ali nikada nisam znao moj prijatelj mogao biti smiješni kao veliki zaljubljenik zena .

Sljedeće jutro sam otišao.

"Ne mogu čekati."

Нема коментара:

Постави коментар