.

понедељак, 21. март 2011.

Gole zene i muskarci


U četvrtak ujutro jer sam obučen za rad moja supruga mi je rekao da su morali provesti drugu subotu u mojim prijateljima kuću pomaže njegova supruga gole starije zene Stephanie opet. Nisam mogao čekati!
Dobio sam tamo u 6:00, a ona je već i kreće sa starim izblijedjelim t-shirt i čupav par kože uske Levi's na s izlizan par čizama. Pratio sam ju van na štali i otišli smo u alatnica. "Moramo stegnuti se ispred ograde i zamijeniti nekoliko ograde postova previše", rekla je kako je pognut za kantu od čavala i čekić. Gledao sam u njezina velika okrugla stražnjica gole zene film  i počeo osjećaj promiješati u moje prepone, prisjećajući se naš prvi susret prošlog tjedna.
JA je otišao leđa i zatvorio vrata na sobi i bacili u zasun na njemu. Ona je još uvijek bio pognut u struku kao što sam došao gore iza nje. Zgrabio sam njezin struk i tlo moje prepone u magarca. Ustala je, ali nagnutom prema natrag u mene. Trčao sam moje ruke gore joj majicu ispod joj grudnjaka boobs i njih stisnuti. Bog se osjećala tako prokleto dobro! Mi smo stajali kao da je za trenutak, a zatim se preselila daleko od mene. "Se ponašaju! Djeca su tu i mogu biti bilo gdje oko. "Ona me kritizirao. Bio sam šokiran da u vijestima i sam znao da sam bio idući u morati pričekati još jedan dan za sve više zabave s njom.
Otišli smo na posao i njezin deset godina star sin izašao oko 9:00 da vidim ako mi je potrebna pomoć."Pozdrav veliki čovjek!" Rekao sam. "Mogli bismo koristiti jak čovjek da nam pomognu. "Pa on može, ako je završio njegov veliki jak knjigu izvješće." gole zene galerija  Stephanie, rekao je smiješeći se. On je namrštio i otišao natrag u kuću. Bili smo gotovo kroz sve što je s postrojio rad mudar oko 11:30 i automobil odvezli do kuće. Susjed dama iz niz cestu izašao i otišao preko ograde smo još uvijek radili. "Došao je da se djeca za stranku" nasmijala. Upravo tada su ran out i skočio u svom automobilu. "Pa mislim da su spremni" Stephanie chuckled.
Djecu i susjed dama lijevo. Radili smo još dvadesetak minuta i uzeo alat za štali. Ona stavi joj dio alata dolje na podu i pitao: "Hoćeš li staviti sve ove stvari gore dok sam se nas neki ledeni čaj?" Ja sam klimnuo glavom i počeo vješanje alata gore na klinovima i ravnanje gore ostatak alatnica. Stephanie je nestao za nekoliko minuta i onda sam čuo netko kuca na strani vrata staje. Otvorio sam vrata i ona je bila tamo sa čaj naočale.gole zene srbija "Zašto ste došli u stranu vrata?" Pitao sam. "Budući da sam zaključao ulazna vrata izvana i ovo iznutra zaključava Fron glup!" Nasmijala. Ona izdvajali joj majicu s jedne strane i bljeskale jedan savršen sjenica c šalicu. Sam završio moj čaj kao ona polako gol ostavljajući mene piti u očima svoje tijelo kao dobro. Ona je skinula je majicu prvi onda joj čizme i čarape. Ona wriggled iz njezine traperice i nije imala gaćice na pod! Zadnji put JA pravedan je dobio na grbu joj panty cladd magarca i cum na nju svilenkasto ružičaste gaćice. Ovaj put ona je bila potpuno gola.
Ona je skliznuo u moje ruke i ja sam joj poljubio duboko. Moje ruke pao na magarca i sam širiti njezine meke obraze potonuće moje prste ih izmeđ i cijeđenje u čisti užitak. Ona nagnutom prema natrag i podigao moje košulje iznad moje glave. Ona poljubi jedna bradavica, a zatim ga lagano isisan. Onda je pratiti njezin put prema dolje mojim grudima i stomash s njom jezik i klečeći je ispred mene. Ona me je raspakirali i ribu iz moje bolan ubod. Bez preambula ona je cijelom dužinom moje u usta i počeo bobbing glavu gore i dolje.Njene usne skliznula gore i dolje cijelom dužinom moje dovođenje moj kurac u punoj tvrdoće. Ona je usporio i počeo povučete joj zubi lagano gore i dolje moj vratilo. Sam mogao osjetiti sebe uzimajući blizu orgazma.
Odjednom je ustao i otišao preko gomila sedlo deke i raširena nekoliko njih. Tada je dobio na ruke i koljena okrenut daleko od mene i počeo ukazivanje joj pička. JA je došao gore iza nje i samo gledao za minutu."Mogu li jebi se ovaj put?" Pitao sam. "Pa možete li?", Rekla je pucao natrag. Ona je pogledala preko ramena na mene i pitao: "Možete li me jebati kao drolja Vas i Vašu srednju školu prijatelje uzeo zavrtač na?To je ono što želim! "Dobio sam dolje iza nje. 
Kao što sam slid moj penis unutar njezina maca to osjećao kao živi cijeđenje peći! Ja sam polako počeo uživanje u njoj nepropusnost. Sam mogao osjetiti njezin med bribbling niz moje loptice. "Kada ćete me jebati? ona zahtijeva. Ja udario moj penis u njoj pizda sve na putu i počeo joj lupa kao Energizer zeka. Ja pistoned u njoj dok sam bio o to sperma, a zatim izvukao. Bila je drhti i samo početak orgazam kao što sam izvukao iz nje. Ja gurnula nos u nju maca i lizali klitoris kao brz kao moj jezik bi se premjestiti preko njega.Došla sam tamo i ostao osjećaj joj maca spazam i stisnuti moj nos kao što sam nastavio piljenje njezin klitoris sa mojim jezikom. Ona izdvajali daleko od moj jezik i scooted naprijed na deku zadihan. Zgrabio sam bokovima i skliznula moj penis u njoj maca opet. Ja nikada nije trajao ovaj dugo bez cumming.Domace devojke
Ja bušenih joj pakao za kožu za nekoliko minuta šopanje joj magarca sa svojim bokovima kao što sam pokušao ju je podijeliti sa mojih skromnih šest inča. Osjećao sam se sam ide i udario u nju duboko koliko sam mogao dobiti. Zgrabio sam dva handfulls njezine kose i povukli na glavi. Sam je održao još uvijek i neka se osjeća mi eksplodirati nakon jet jet u njoj gori maca. Bila je toliko mokra i otvoreni moja sperma počela curi iz okolo moj penis dok je shuddered i bucked u drugom orgazam vlastitih. Prestala je napokon i cumming vrsta pao naprijed raširenih eagled na trbuhu. Mi ležalo zadihan i trčao sam svoju ruku prema dolje da joj maca usne. 
Oni su bili silovit i oozing sperma. JA ran prst u nju i polako ga izvukao. Ja ga namazani nad njom zbijeno malo smeđe oči zaigrano. Onda sam se preselio nad njom i pritisne moj još uvijek teško penis protiv njezina stražnjica rupa. Pokušala je odmaknuti, ali glava iščašenje u malo. "NE!" Ona squealed i počeo remećenje ispod mene. Ja sam položio moje puno težine na nju i gurnuo u dalje u njoj zbijeno magarca.Ona je stvarno krenuo je tada za mene sići na nju, ali ja održana. Ona stegnute dolje na mene i ja sam bio zaglavi. Molila me da se zaustavi. "U redu", rekao sam ", ali morate da se opustite i gurati se sviđa tvoj me gura van, tako da mogu izvući". Ona opušteno ispod mene i osjetio sam joj popustiti. Zatim je gurnula van i osjetio sam joj malo sfinkter flare otvoren. I zabili su se u njoj i jebeno kao tvrdo i brz kao što sam mogao.Ona se borio mi neki, ali onda počeo reagirati na moje thrusts malo. Bio sam dahtanje za dah kao što sam silovao stražnjicu poput pobjegao osuđenik. Osjećao sam se moja orasima oteklina i sam bio cumming. JA je zadržao rutting u nju.gole zene srbije
Magarca u potpunosti lubed s moja sperma i JA je zadržao jebeni joj na čekanju za moj erekciju na propast.Nekako sam ostao gore i jebeno teško joj u dupe za deset minuta i na kraju je došao opet. Ja eksplodirala u magarca i gotovo se onesvijestila. Moj penis je potpuno otupio. Nije bilo osjećaj na sve što sam izvukao iz nje. Pogledao sam dolje i gledala glavu iskočiti iz magarca napokon. Samo nakon što sam izvukao ona quivered u svjetlu orgazma. Ustala je i obukla i samo izašao iz staje tiho. JA je otišao kući. Pitam se, ako ću se raditi za nju neko vrijeme opet.

Нема коментара:

Постави коментар