.

четвртак, 10. март 2011.

Foto galerija devojaka


Oženjen u tenderskoj dobi devojke od 18 godina, imali smo našu kćer Alison (Ali) unutar godine, Alija je bio energičan odlasku kćer pune života, koji, u dobi od 19 lijevo za postaviti na svoju i iznajmljuje stan u Newcastle- upon-Tyne što je sasvim putu od kuće. Ali je bio velik događaj, njezin posao se činilo da dobro platiti kao što je ona lijep automobil i letio off na odmor do lijepih mjesta (često smo dobili neočekivano 'Wish You Were Here' kartice). U svakom slučaju, svaki sada i opet volim posjetiti salon za masažu ak za malo sklon uživanju jebanje  poslastica, nikad u svom rodnom gradu, uvijek u drugom gradu, a to određeni dan sam putovao Sheffield u salon koji oglašavaju u radu koji sam 'd pokupila, kad bih nazvao za detalje objasnio recepcionar su tri djevojke na raspolaganju - Chantel koji je opisan kao 5'7 "21-godišnja plavuša veličine 10 sa 36C poprsje, Alexi koji je 5' 5" 20 godina veličine 10 plavuša s čvrstim 34B poprsje i Pariz, koji je 5'8 "23-godišnji foto galerija devojaka  Brazilac veličine 12 s grudi 36B - bila sam gotovo slinjenje nad telefon pa nisam mogao čekati da se tamo! Striptizete
Masaža salon was kući vratiti s glavne ceste s izlazom dolje mirnoj strani ceste, sam otvorio vrata i otišao na kat gdje sam bio pozdravio recepcionar "halo ljubavi, ste bili prije?" - "Ne" odgovorio sam , srce gotovo pršti iz moje grudi s nestrpljenjem, recepcionar je prijateljski osmijeh koji je bio malo umirujuce i kakve su Vam dobrodošlicu "svojih 45 £ za pola sata, £ 80 za sat - što bi djevojka vam se sviđa?"; hmm, "ne znam stvarno, ali 20 godina zvučala lijepo, ona je dostupna za sat?" Ja izlanuo: "Da, ona je - otići do spavaće sobe sa crvenim vratima, ona će biti s vas u nekoliko minuta "- off JA je otišao kao dječak, u školi o susresti Djeda Mraza!
Našao sam sobu, ušao i zatvorio crvena vrata iza mene, soba je bila slabo osvijetljena s jedne lampe na mali stol na suprotnom kraju sobe od kreveta i stolica u blizini koje sam koristio staviti svoju odjeću na - svoje uobičajeno mjesto novac na stol, de-haljinu, ležao na krevetu i čekaju devojku da dođe u sobu primijeniti željene masaže. Tako da sam bio, junca gol licem prema dolje na krevet, umirujuće glazbe je svirao negdje u pozadini, sam ležao tamo za nekoliko minuta kad sam čuo vrata otvorena, djevojka je ušao u sobu, ali je bio malo iza mene tako da sam nije mogao dobiti puni pogled, iako sam uspio cijeniti očima joj vuče joj vrh preko glave da bi se otkrilo onima basnoslovan 34B grudi, ona je nosio crni bič koji je dodatno pojačan svojim raskošnim krivulje - Bio sam oduševljen sa mojim izborom i opuštena prema dolje zatvaranje oči ostavljajući joj zahvatila preko mog gola stražnjicu, mogao bih reći da je uklonjen joj bič kao što sam mogao osjetiti njezin toplo maca na moj bum - super stvari! Masaža je bio spor i opuštajuće, toliko bih klimnuo off to nisu bili za mali razgovor između nas, pitala je moje ime i gdje sam bio od, ja sam dao lažno ime i lažne grada (ne čudi tamo onda? ), ona je rekla da je iz Newcastlea, sam primijetio da je moja kćer živi i radi tamo gore - i tako polako je otišao na razgovor dok ona podigla nogu od mene šamaranje moj bum ", okrenuti i onda ću napraviti svoj front" - rado dužan, okreće preko stavljanje ruke iza moje glave za udobnost - devojka, stark naked i klečeći na krevetu pored mene, okrenuo mi se lice - oh, oh! "! Tata" izgled užas na našim licima kako je rekao sve - to je bio Ali, ja sam pitao: "Krvavi pakao Ali, ono što ti radiš ovdje?" - "Back atcha", odgovorila je.
Što situaciju, glavni noćna mora i ne bude zabune! Ja sam junca gola na krevetu u kući čudno s mojim 20-godišnja kćer koji je bio oštrijem je i oko da mi popušiti! Kao što ste mogli zamisliti, razgovor je bio vrlo istražnih - što je sam događaj u mjestu kao što je ovaj, što je radila na mjestu kao što je ovaj, što je MAM, što o svemu! Moramo imati razgovarali ove bizarne situacije oko pola sata. Ispostavilo se ona je stvaranje 1.000 £ tjedno - gotovina - radiš dva dana salon radom i dvije noći Lap Dancing, rekla je ona uživala u svojem radu kao novac dao joj slobodu, nezavisnost i stil života htjela - ne postoji posao u Newcastleu, ali ona nije kao što je noćni život.
"Što ćemo sada učiniti" Pitao sam, Ali zaustavio za razmišljanje "Ja ne smeta ako ne, ne možemo reći mam ili smo oboje mrtvi" - nije mogao raspravljati s tom izjavom! Ali masira po testisima s jedne strane i povukao kožicu mog opušten penis natrag s druge strane; moram priznati imala lijep dodir koji je ubrzo me je reagirati i uspravno. Ali skliznuo kondom na moj uspravan penis i promptno posudio više i stavio mi montaža u usta, ona je valjana njezin jezik polako preko i okolo moj penis, usta bila je topla i vrlo, vrlo ugodan; glavu polako odrastao, polako spustiti; " to je jebeno fantastično Ali, ali ćete morati zaustaviti, ja sam oko da se sperma "- Ali podigla glavu objavljivanju moj penis iz svoje tople usta i nasmiješio se" Jesi li to onda uživanje "," morate biti duhovit, sam? 'm na nebu ", Ali mi je rekla kako je uhvaćen mi Bacimo li pogled na nju kad je ona bila u svojoj ranoj teens" ti nije mogao držati oči s mene, JA naviknut dopust moj spavaća soba vrata otvorena samo malo jer sam vas znao gdje tamo, gleda me skinuti - nisam um, znala sam da si me volio i bio sam ponosan na moje tijelo, nisam vidio bilo koju štetu jer sam znala da bilo stalo kao dobro ". Ona nije bila u krivu, očevi vole svoje kćeri s jakim obveznica, mogli bismo kap naše straže u iskušenje na odd prigodom, ali će braniti svoje kćeri do smrti.
"Nisam želio zaviriti u ak prigodom, JA nije 'stvarno dobili vidjeti puno, ali ja se divim ti se nešto strašno", s tim Ali nasmijala, nalazila preko mog montaža i vođeni u njoj pizda, Ali mogao vidjeti moje oduševljenje , ovo je nevjerojatno fantastično! Ali mi je jebeno sporo, brušenje joj maca tjera moje montaža duboko u sebi, ona me gledala dok sam ležao na njoj transfixed firma grudi - "mogu dodirnuti?" Da "odgovori ona, ja postignut na šalicu njezine grudi, trljajući joj uspravno bradavice među mojim prstima, Ali jahali moj penis neki više, uskoro moj penis je bio pulsira sperma, Ali pritisne joj maca dolje neki više, njezinoj utrobi gripozan moj penis, cijeđenje svaki zadnja kap, mi mužnje 'dok nije bilo ničega, ali duboko uzdahnula. Ali došao off, stoji ona dao mi neke tkivo "da je jedan od tata, ne možete se vratiti ovdje opet"; nisam mogla su se dogovorili više, to je bio Ali život i ona je pod kontrolom kao i uvijek "ne" brini draga, ja te volim, uvijek činio uvijek će - znaš gdje sam ako me trebate ". Oboje smo obukla (dobro, Ali kakve obukla), lijevo soba zajedno, ja poljubio Ali na obrazu cijeđenje ruku "Bye za sad ljubav, da je bio fantastičan, ali onda uvijek bili!" Rekao sam mom odlasku u recepcionar i napravio moj put dolje i iz kuće.
To možda svakih oca najgora noćna mora, ono što se dogodilo između nas dogodilo, ja ga neizmjerno uživala, sjećanje će trajati zauvijek, da nije mogao planirati. Gledajući unatrag bih učiniti sve više opet, oboje smo ljubav i brigu jedni za druge jako puno, seks je bio neizbježan izlaz kao otac / kćer odnos uhvaćeni u takvim okolnostima, oboje smo pronašli je tako lako i, na dan , sasvim prirodno - ali nikada ne može ponoviti. Mi smo razgovarati na telefon svaki tjedan, Alija dionice priče čudan i prekrasan (ona mi govori da ona ima svoju regulars, neke čudne, neke prekrasno), govorimo otvoreno jedni druge i kako gledati naprijed u budućnost - što god da se drži !
Što se mene tiče, ja sam odustao saloni za masažu preferiraju da stavi natrag, ponavljanje događaja u mojoj glavi i uživati ​​dobar starinski wank.

Нема коментара:

Постави коментар