.

петак, 22. јул 2011.

Oglasi sa fotografijom

Kada mi je rekao da dođem više, zato što je iznenađenje za mene, ja nikada ne bih zamisliti završiti u tom položaju. Imali smo razgovarali o tome jednom prije, i to me zadivljuje koliko su točne, a ostvaren ste. To je savršen i jednostavan dizajn, samo pravo visine kako bi se omogućilo za sve vrste luta stvari. Izgleda kao obični komad namještaja, ali oboje smo znali da to nije. Možete je da gdje bi to moglo biti presavijeni i otpustiti ona trazi njega fesbuk  ispod kreveta, vi ste pametan čovjek. Tako da sam klečao nad onim što izgleda kao jastuk kvadrat noga stolice. Uže je ona trazi njega sa slikom  vezano oko mog struka mi je osiguranje na stolici. Moje su ruke vezane iza leđa, moj veliki dojke vise preko ruba, za jednostavan pristup. Moje noge su širiti i vezan za noge stolica, ne mogu ih zatvoriti. Za dodatnu mjeru, da stavite gležnja manžetama na mene i njih vezan za rasipač bar. Ne zaboravimo loptu geg ste stavili u usta i osiguran. Sada sam u potpunosti sam izložen, možete učiniti ništa vaše srce želi, a ja nemaju reći ili nadzora nad njim. 

Ja se osjećate iza mene, a ruke se šire moje usne, osjećam ona trazi njega fesbuk  nešto hladno oko moj klitoris. Tada sam čuo neobičan zvuk, kao pumpa za bicikl ili nešto. Tada osjećam pritisak i shvaćam da koristite prianjaljku na moj klitoris. Osjećaj Osjećam se granica između užitka i boli. Sve što mogu učiniti je sjediti i jecati. Mogu samo zamisliti koliko je velik moj klitoris 
ona trazi njega sa slikom  je do sada. Možete ga ostaviti na sve dok niste zadovoljni s veličinom i zatim otpustite pritisak. Osjećam instant olakšanje, dok ste se odlučili priključiti spona s mojom novom natečen klitoris. Ja se prigušiti krik kao što zategnuti ga kao čvrsto kao što možete. Ja sam počinju da znojenja, pokušava da se prilagodi na novi osjećaj i upija bol. Možete premjestiti na prednji dio mene, i okrenem glavu u stranu, tako da možete dograbiti u moje bradavice. Tjedan prije nego što mi je kupio neke nove nakit za moje bradavice, rekli ste da su pozvani stremeni. Znao sam da ti je ideja, ali nikada nisam zamišljala kako bi ih koristiti, sve do sada. Vi ošišan mali lanac na jednu bradavicu,ona trazi njega fesbuk   a zatim drugi, a onda izvukao na to da li je bilo previše zatišje. Gotovo je uzeo moj dah daleko. Kad povukao na lancu, to povukla teško na moj klitoris. Vi stavite svoju ruku ispod moje brade i mene vodio gledati do vas. Vi se nasmijao da luta osmijeh tvoj i ti rekao, Nemoj mi reći nisam vas upozoriti. Jeste ona trazi njega sa slikom  li sigurni da želite proći kroz ovaj? ... Sve što sam mogao učiniti je kimanje glavom, te signaliziranje da. U tom, mogao sam vidjeti svojim očima svjetlo gore i znam da će uživati ​​u ovom koliko sam ja. 

Možete premjestiti iza mene opet. Ja mogu čuti vas navijali kroz taj crna torba od tvoje. Tada ćete proširila moje dupe guzovi i osjećam hladno tekućina kaplje na moj šupak. Možete koristiti svoj prst da ga trljati okolo. Trenutno se osjećam toplo i trnce, tekući radni je magija. Možete umetnuti prst i ja stenjati, ona se 
ona trazi njega fesbuk  kreće unutra i van. Možete umetnuti drugi prst, pokušavajući me protežu. Osjećate mi početi da se opustite od invazije. Vi izvući prste iz te pokušavam ti reći ne, ali ja ne mogu jer je geg loptu u usta. Hladno objekt je gumiran, a zatim polako umetnuta, i shvaćam da je poseban dodatak stražnjica koje ste napravili. Veličina je iste širine kao i vaš penis, ali to je poseban greben, koji neće dopustiti da dođe na svoje. Ja jaukati kao što besplatni internet oglasi  to radi u meni i ja osjećam kao da sam se protezao izvan moje granice dok se ne pojavi na svoje mjesto. Osjećam se tako napuni i malo neugodno, jer ja mogu osjetiti sebe curi. To je kaplje niz moje unutarnje strane bedara. Znam da ako je vidiš, ja ću biti kažnjen za cumming bez vašeg dopuštenja. 

Vi prljavi malo kuja, jesam li vam, besplatni internet oglasi možete sperma? ... mene pitate. Kao da niste znali ja nisam mogao sebi pomoći kad god mi dodir. Pokušavam ugušiti odgovor bez uspjeha. Prije nego što sam znao što se događa, moja ramena došao brzo, što je bio jedini dio mene koji bi mogli preseliti u stupanj. Ne znam licni oglasi sa fotografijom  koja povrijediti gore, ubod od usjeva silazi na moje dupe tvrdo, ili činjenica da, kada sam izvukao, moje bradavice izdvajali teško na lanac na moj klitoris. Taj skup je sve u pokretu, jer sam došla opet. Vidjeli ste to i počeo me pop u brzom pokretu. Ne znam koliko puta me udario, ali moje dupe kao da je na vatru. Unatoč mojim pokušajima ne premjestiti ili straga leđa, to ne može biti pomogao. Moje bradavice osjetio rastegnut i moj klitoris osjetio malo zanijemio. Vjerojatno nije bilo mjesto na moje dupe da nije bio crveni. Bio sam toliko teško disanje i znojenje, teško je uhvatiti moj dah s loptom geg u usta.

Imaš iza mene i počeo uvijanje stražnjica utikač, uzrokujući mene to stenjati. Možete ga je polako, moj šupak sada pružio, spreman za upotrebu. Osjećao besplatni internet oglasi  sam se umetnete nešto u moje pička, a onda sam osjetio tvoj penis trljanje gore i dolje ispucati moj magarac. Glava je bila pritiskom u moje rupu vrlo sporo, vozeći mene oraščića. Kada je popped u, ja stenjali. Osjećala sam se sjajno. Vaš penis je ulaze i izlaze i svaki put ga vozio, to je otišao dublje. Kad ste bili pokopani duboko u mene, doći naprijed i zgrabio moju kosu, mi vuče natrag. Učinak me skoro vidjeti zvijezde. Jer moje bradavice uzgojenoj gore, to izvukao licni oglasi sa fotografijom  na lanac koji je još uvijek spojen na moj klitoris. Moja pička je bila popunjena, moje dupe je bio ispunjen i sam bio u čisto blaženstvo. Tada ćete krenuo opet, jebeni moje dupe. Došao sam iznova i iznova. Onda ste došli, punjenje moj šupak sa svim svojim sperma. Kada izvukao, osjetila sam ga ponestaje moje dupe.

Vi undid loptu geg i pitao ako sam bio ok. Sve što sam mogao reći je hvala, hvala toliko za stvaranje jednog od mojih 
ona trazi njega fesbuk   fantazije postanu stvarnost. Vi licni oglasi sa fotografijom samo nasmiješio i rekao mi da je sve tvoje zadovoljstvo. Iako, ako bi pitao me to pitanje prije nego što je spona s moj klitoris, možda ćete imati dobivši drugačiji odgovor.Nakon što sam sve bio očistiti, i uz vašu pomoć da ustane, otišao sam u krevet i pao zaspao tvrdim snom. Sam sanjao nove fantazije da samo ti i ja bi to jednog dana, ali to je druga priča. 

Нема коментара:

Постави коментар