.

среда, 4. мај 2011.

Fejsbuk erotski oglasi


Radio sam kao dječak autobus u restoran dolje u Tennesseeju natrag u 1986 kada je išla na kuhinji. Nova konobarica. Naše su se oči susrele i JA pogodak te mogao reći, od tog trenutka, bio sam u požudu. Da, možda sam bio u ljubavi previše, ali kao čovjek koji je sam počinio u jednom životu,  fejsbuk chat seks ne želim ići tamo upravo sada.
Natrag na konobarica. Bila je kratko malo splasnuti dimpled Vaga djevojka po imenu Dawn, s plavuša, ramena kovrčavu kosu, prekrasna sive oči, bjelji od blijeda koža, sladak, okrugli, slatki, nevini, kerubina, kao što su dječja lica, preslatko usana, i tits til utorak.
Ona me je podsjetio na jedan od tih grčkih mramorni kipovi,  seks na fejsu punačak one s teče haljine, ali je imala taj spritely kvalitetu mladih, kao i ona doslovno glowed od nje glave na noge, s njom se svi suočavamo sastavljen i kose savršeno ljesovima. Slatki mali južnoj-ljepotica.
Mi zakačen i proveo da je ljeto sve sklupčana na nju Mama's kauču kao mačići u košari.
Noć prije nego što sam napustio Tennessee, ja joj utvrđene, razdijeliše ju mliječno bijela bedra i jeli joj dlakav maca malo kao ona otrča njezina bucmast malo crveno obojene nokte kroz moju kosu, brušenje u moje lice, cvileći i oplakivanje ... mmmmm ... napokon, je prestala brušenje i kad sam pogledao dolje na nju maca malo lupanje, tok mliječno rose počeo squirting iz njezina slatka mala rupa. Pogledao sam u njoj slatka mala maca kao što throbbed, a kada sam vidio način na koji joj malo dupe rupa je otvaranje, a zatim stežu, to mi je okrenut na, pa sam počeo poprskati moj prst oko nje u pahuljasto-kolač.
Njezina vagina je pokisao mokro kad sam seks chat fb  dobio učinio što joj svršiš drugi put i ona lijevo slatko malo lokva na mom krevetu. U svakom slučaju, ona je otišao na koledž na studij opera i otišao sam do Ohio živjeti s tatom.
Na kraju sam se preselio dolje u Kentucky i nastanio se s posla.
Tu sam upoznao djevojku u kuglanu koji je izgledao puno kao Dawn iz Tennesseeja. Ona je čak imala isto ime!
Podsjetila me toliko zore iz Tennesseeja da smo čak i imali sina zajedno, ali nakon nekog vremena, shvatio sam, iako je izgledao kao Dawn iz Tennesseeja, pa čak i imao isto ime, ona je jednostavno ne Dawn iz Tennesseeja.
Na kraju, 19 godina kasnije, u 2005, moja majka me je pitao: "Sine, zašto ne vjenčati i skrasiti?" Na kraju sam joj "mama, ako sam ikada oženiti, to će biti da je Zora djevojka iz Tennessee. "
Onda je hit me, morao sam pronaći da je Zora djevojka iz Tennesseeja. Budući da moja majka živi dolje u Tennesseeju, sam stavio ju na posao da mi pomogne pronaći Dawn jer sam bio silazi iz Kentuckyja za posjet, i ona je našla!
Odvezao sam se do moja mama s prikolicom i tamo je Zora stoji u kolovoz s majkom u blijedo haljinu s malo crvene i zelene cvijeće na njega.
Oni su otišli natrag u kuću i sam hodio kroz vrata. Dawn pogledao me s njom vlažan sive oči, a ona otvori usta i sa najnježnijim, najslađe južnom otezanje u govoru sam ikada čuo, rekla je ona ... "Bit?"
Nisam vidio slast tog lica ili čuti slast tog glasa u tako dugo sam jedva ni primijetio da je ona stavila na neke težine, ali joj slatki, mladenački lice joj je svjetlucala na suncu svjetlo, tako da nije bi joj bilo manje lijepe za mene.
Mi smo sjedili oko kuhinjskog stola s mojom mamom i nekih drugih članova obitelji, i, konačno, dobili smo priliku da se sama za neko vrijeme. Sam mogao osjetiti njezin srce lupa kao da me poljubi strastveno pod zvjezdanim lipnja noć. Iz godine u godinu otišao po, i, konačno, tu je ona, dršćući u moje ruke, da me ljubi sa svojim raskošnim usta kako joj sive oči i mliječno bijele kože glowed pod Leo mjesec.
Sljedećeg dana, moja mama lijevo trailer za vrijeme za pokretanje nekih errands i došao ovdje Dawn, odskakanje kroz vrata, prilično molim vas, kao nasmijana, odjevena ležerno, u tirkizna plava bluza koji su joj oči izgleda još svjetlije.
Razgovarali smo neko vrijeme i onda je ona sjedila na mom krilu. To joj je bio "stvar" godina prije, sjesti na moje krilo i mene raskrečiti kao konj, brušenje na moj hips, mi dosadan, a ona me poljubila. Ona je čak bih pogledati u moje oči i pjevati mi. Njezin glas je tako meka i prekrasna, to će poslati zimice kroz mene. Sve što sam mogao učiniti bila je pogled na nju i prođite prstima kroz one sjajan zlatni ringlets.
Nakon što je završila njezina slatka sirena pjesama, "to je bio na", pa sam otišao u spavaću sobu, dok moja mala kraljice od srca otišao u nešto udobnije.
Scena 1
Dawn je hodio u nosi smaragdno zelene boje baby doll spavaćica. Mi poljubi neki više, a ja joj utvrđenim i gurnuo joj spavaćica malo off joj splasnuti trbuščić, a ovdje je to.
Bio sam iznenađen da se vidi da Dawn's vagina je još uvijek prekrivena slamom duge tamne kovrčave kose.
Ja ne bih vidio maca sa kose na to u jako dugo vremena, pa sve da kosa vrsta uzbuđeni mene, pa sam počeo trljajući joj mliječno bijela bedra. Mi smo počeli da slijedite naše "prirodne instinkte" kao što sam skliznuo prst u nju malo ružičasta rupa, a ona počela cijeđenje moj prst s njom maca kao što smo poljubio neki više. Malo crna, kovrčava dlaka počela sjati kao što sam fingered joj kaplje mokri maca. Nisam mogao pomoći, ali primijetiti kako dlačice sklupčana oko joj maca usne blistavim sa svojim vrućim mliječno rosa.
Pogledao sam dolje na nju, a ona je nasmijana, i lizanje joj usne. Ona me pogledala s tim prilično sive oči, okretati bokovima i rekao: "Fuck me baby, ja sam čekao 19 godina za vas."
Bio sam već teško, nije čak ni moždanog udara me ili me udarac. Ona je na fejs chatu  je uvijek imala takav učinak na mene. Pa sam stavio na gume, a kao što sam otišao staviti nogu preko mog ramena, nisam mogao pomoći, ali primijetiti joj noge. Imala je najljepše noge na djevojka koju sam ikada vidio. Savršeni mali, punačak prstima, sve obojeni crvenom bojom .. mmmmmmmm ...!
U svakom slučaju, ja sam pogledala u njezine oči, a mi se nasmiješio. Zgrabio sam joj zapešća te ih održava dolje i mogao sam vidjeti ovaj uzbuđeni joj, voljela je da se dominira, pa sam počeo dosadan joj dlakav maca mala rupa s glavom moj kurac kao što je bila oplakivanje i uzdišući.
Počela pritom bokovima gore pokušava preuzeti više od mene u nju, govoreći: "molim te, molim te, molim te, Bit, jebi moja maca, osjećam to beba, to je tako vruće", ali sam zadržao joj dosadan dok joj rupa počeo da nabubri. Bio sam uživajući uzdahe i whimpers dolaze iz njezine preslatko ružičaste usne kao ona je neprestano molio me "molim te, Bit, molim." Htjela mi je prave loše i bio sam planira dati joj jebati svog života, pa na kraju, ja rammed moj kurac u nju tako malo lupanje rupu tako teško, joj oči potekle sa suzama, a ona neka se velika, glasna rika! Što malo tigrica!
Počela sam stroking joj sporo i brušenje moje  erotski oglasi na fejsbuku stidne dlake u njezinu engorged klitoris.Ona je počela vrištati pa sam počeo jebeni joj dlakav maca malo bijesno, i ona whimpered dok sam pumpa joj maca, jer moj kurac je povlačenjem joj dugo, kovrčavu maca dlake kao što sam pumped u i iz nje slatka, topla maca rupa.
Sada sam volio joj dlakav maca malo jer je bilo stvarno duboko, ali budući da je bio malo plumpie, ona je također lijepo i lak. Konačno, sam sjeo ravno na koljena i počeo jebeni joj pravi spor, a njezina mliječno bijeli trbuh bi drmusati kao što sam joj pumpa. Njena tamna kovrčava, mokro maca dlake su škakljanje bazu moj kurac, a ja sam gurnuo joj maca usne, osim tako da sam mogao igrati s njom klitoris i vidio da je svijetlo crvene i lupanje. Očima svoje duge, crne, blistavim mokro, kovrčavu kosu maca, one splasnuti mliječna bedra, i način na koji joj maca promijenio boje .... Mmmmmmmm ... ... ... ....mliječno bijela pod njom maca kose, roza na unutrašnjost njenih usana, postupno dobivanje tamnije dok nisam vidio njene velike crvene lupanje klitoris, mmm ... a onda pred svojim vrućim malo ružičasta rupa sve razvučeno oko moj kurac ... .... uzimajući vlažnija i vlažnija kao što sam sloshed moj kurac oko unutar joj maca .... mmmm ... to je bio samo previše!
Svaki put bih ga dodirnuti, joj maca će stisnuti moj kurac, a cijelo tijelo joj bi tobolac, vozeći mene još više luda.
Počela sam joj dosadan malo ružičasta rupa samo tako da sam mogao gledati joj maca se protežu oko moje tvrdo, lupanje penis ... i onda sam pogledao u nju.
Tu je bila, leži na leđima, da je smaragdno zelena baby doll spavaćica satena sve draped nad njom mliječno bijele kože .... Mmm ... kako dragocjen .... Ona mi je kidanje se ... očima njezina bucmast male ruke cijeđenje joj velike mliječno-bijelo titties, štipanje joj ružičast-smeđe bradavice, grickanje donje usnice joj, govoreći: "jebi me Bit, oh me zajebavati, oh, ako se osjećate tako dobro u meni, oh baby, fuck me .. mmmmmm ..."
Tu je moja maca jako malo ....  Erotika fejsbuk polaganje tamo na bijele pamučne plahte tiskan sa sitnim ljubičastim cvjetovima, sisa joj bucmast malo crvene oslikane prstiju i štipanje joj bradavice suze padaju s kutovima njezinih očiju. Očima joj događaj koji je vozeći mene ispucan, pa sam stavio joj koljena preko mog ramena i pružio joj malo maca širom otvoren i počeo joj jebeni slam kao ona vristala kao Banshee. Ja nikad ne bih čuo vrištanje kao što je to prije ili budući. Suze su kotrljale niz kutovima njezinih očiju kao što je bila vičući, "Oh, baby, mmmm, ahhhh, jebi me, jebi me, oh, yeah, jebati mene." Kao što sam bio lupanje joj jebote, mogao sam osjetiti joj maca oteklina gore pa je počela reći "to boli, boli ... usporiti .. molimo vas!" pa sam ga usporio i počeo brušenje u svoje natečene, svijetli crveno klitoris. Nekoliko minuta kasnije, njeno tijelo je započeo u grčevima orgazma vrišti kao ona whimpered "ne prestaju Darlin ', ja sam cumming, ja sam Cumming, a zatim je prestao se kreće i pravi položili još uvijek." Sam izvukao kurac iz nje i gledao joj svijetli crveno maca. Njezina mala maca je bila topla i RAW, pa sam otišao da slajd prst u njezin dragocjeni, dlakav maca malo, ali to je bio natečen zatvorena i lupanje.
Ona je rekla: "Bit me jebati, jebati mene neki više." Pa, ja sam stavio preko koljena moja ramena i počeo poking joj oteknute rupa sa šefom moj kurac zbog čega joj se kriknuti, onda sam slam joj opet jebeno, posrtanje broda u oluji i uvijanje moj kurac u njezinu oteknute maca koliko to će ići, moje loptice šamaranje protiv magarca rupa ... i, konačno, je rekla: "stop, ja ne mogu to više podnijeti, mogu sisati tvoj kurac?" Pogledao sam dolje na nju.
Srce mi je snažno tuklo kao što sam se divio načinu joj mekani zlatni vitice okružen joj blijedo lice poput halo kako joj svjež sive oči gledao u moj .... Joj zapešća prema gore sa svojim velikim rukama ih pinning down ... i shvatio sam ... ona je bespomoćan .... Pogledao sam dolje na nju maca malo dlakav, protezala oko moje kurac, gori unutar nje ... nisam htio da se zaustavi, uzrok joj maca je super, tako nagnuo prema dolje i otvori joj usta s poljupcem. Kao što sam počeo da joj poljubac, njezina maca počeo otvarati malo za mene. Tiho sam joj thrusted za nekoliko minuta i ona je počela da nabubri gore opet i rekao "dijete, to boli, moram piškiti, mogu sisati svoj kurac?" Znao sam da sam mogao nastaviti, ali umjesto toga, nježno sam skliznula iz njezinih natečene maca. Ona neka se cviljenje i njeno tijelo drmati. Očima joj zalijevanje oči i njezina bucmast malo crvene obojane prsta, trljajući joj bolan maca je bila previše za podnijeti kad sam skinula mi kondom i bacio ga u pod, jedva nedostaje korpa za otpatke.
Bila je trese i slaba pa sam joj pomogla i milovala joj.
Scena 2
Kada Dawn vratio se u spavaću sobu, bio sam ležao na leđima. Ona mi se nasmiješio.Bio je to opaki malo osmijeh. Onda je ona lizali njene usne i rekao "mmmmmm, da ste u nevolji SADA !!!!!!!!!"
Tada je dobio na svojim koljenima, uzeo moj kurac u ruke i staviti glavu u mojim ustima.Isprva, mislio sam, "bi trebao biti prosječan posao udarac" ... ona je tako nevino lice ... ali onda je počeo lizanje moje loptice, a ona me pomiluje, trljanje moj frenuluma u mekom, kružnim pokretima.
Prije nego što sam to znao, moje loptice su bili u potpunosti u usta njezina. Pogledao sam prema dolje i malo joj ružičaste usne su sve razvučeno oko moje loptice kao ona nježno je pulsiranje njezine meke, sočne jezik na njih kao ona me pomiluje rukom.
Tada je prestao sisati moje loptice i ovdje je gdje se dobiva stvarno dobar.
Ona uzima moj kurac u usta i kreće glavom gore-dolje dok istovremeno čineći sitnim krugovima sa svojim jezikom oko glave moj kurac kao zmija šarmer!
Rekao sam: "igrati sa moje dupe." Pa ona nije!
Onda ona samo čuva sisa, nikada nije ni prestao da uzima dah. Pogledao sam dolje i očima joj prirodno kovrčava plavuša zbijeno ringlets škakljanje moj hips kao glavu okreće okolo kao ona tongued moj kurac s onim sitnim malim krugovima je bio samo previše ... tako da ... napokon ... sam rekao "I'm gonna sperma! !!!!!!!"
Tada je dobio sve mutno. Bio sam na nju milosrđe. Sve je ovisilo o njoj vruće, sočan malo ružičaste usne i jezik joj malo vatre, rotiranje i kovitlaju oko na glavu moj penis kao glavu preselio oko, škakljanje moj hips s onim zlatnim suncem osvijetljenim ringlets kako joj bradavice brušenog protiv moje bedro kao što sam fingered joj natečen, lak, Red Hot maca.
Na kraju, osjećao sam bijela, vruće toplinu. Sam stisnuo jedan od njezinih masti dupe guzovi kao što sam eksplodirao u usta i ona polako i nježno prestao se kreće.
Nisam mogao govoriti, sve što sam mogao učiniti je ležao tamo i previjati. Mislim da sam bio u mogućnosti reći nešto slično, mmmmmmmm ... ahhhhhh ... ... mmmmm .... Za nekoliko minuta, kao što je moje srce skoro mi je snažno tuklo iz mojih grudi. To je, daleko, najbolje orgazam sam ikada imao! On svibanj biti najbolji orgazam koji sam ikada imati.
Zatim, to top off, ona proguta svaku posljednju kap moja sperma u jedan veliki progutati !!!!!!! Sada moram vam reći, ja sam imao puno puhati radnih mjesta, ali sve što sam mogao misliti je, ovu damu stvarno je znao što je radila, nisam ni osjetio joj zubi struže protiv mene ili ništa.
JA je zadržao mišljenje ... .. "Gdje je ona naučiti kako sisati penis kao što je ovaj?" To je kao sisanče penis je oblik umjetnosti za ovu ženu. Ona je zapravo ljubav na moj kurac sa svojim raskošnim malo nestašan usta, vozeći mene ispucan s njom malo nestašan jezik.
Mi položi zajedno na našim stranama, i poljubi i cuddled poput mačića, baš kao i starih dana kad smo položili na nju Mama's kauč.
Sam dotaknuo joj mliječno bijela lica kao što sam gledao u one rosan sive oči. I miluje joj tijelo splasnuti. Sakrih u moje lice u mekim, zlatni ringlets i poljubi joj prilično malo uho, i samo za kratko vrijeme, sve je pravo sa svijetom.
Mi smo otišli natrag na kauč gdje je ona mene straddled opet, Erotika fejsbuk  da me smiruje svojom sirena pjesmama, gleda me u oči i ljubi me sa svojim raskošnim usta. Htjela sam one trenutke trajati zauvijek, ali došlo je vrijeme kada smo morali reći da je naša oprostili.Morao sam se vratiti do Kentucky i ići na posao sljedeći dan.
Ljubio sam je zbogom, i gledao kako ona potjeraju. Nakon što je napustio sam sjedio na kauču i slušao country glazbe.
Moja obitelj je dobio doma i pitao me kako je otišao i ja pokušao to igra kao i svi mi nikad nije bio razgovor.
Oni su ga kupio kuka, linija i visak. Ja stvarno ih prevaren!
Dok jedan od članova moje obitelji je otišao u spavaću sobu i vrištala
"Što je to u podu? OMG, to je koristi kondom? "
Onda je moja majka, rekao je: "HARRISON !!!!!!!!
Vi i Dawn su bili loši bili ne ?????"
Tako da sam bio, kao što je Nikole u MILLER'S TALE ... potpuno izložena za ono što sam stvarno bio, mali čovjek-kurva!
Borba izbio između mene i moje obitelji. Oni su bili žestoki sa mnom za makin 'ljubav Dawn, koristeći njihove kuće kao što su jeftini motel.
Bio sam toliko zbunjen, ja upakiran gore i lijevo moje stvari odmah!
Iako iskustvo izazvao raskol sa svojom obitelji, još uvijek imam uspomene Dawn.
Za ovaj dan, ja nikad nisam vidio ili osjetio maca kao njezin.
A joj puhati radnih mjesta?
Nitko drugi niti blizu!
Sada kada su neki druga žena sisanče moj kurac, ja ću reći: "ok, ne malo krugova sa svojim jezikom." Tada će žena učiniti malo krugovima, ali to još uvijek nije način Dawn to učinio, tako da sam samo držati razmišljanja cijelo vrijeme, "zašto ne može ta žena samo to učiniti način Dawn iz Tennesseeja je to učinio?"
Zatim se javlja da me ", jer ova žena nije Dawn."
Sada, svaki put kad mislim o tome kako Dawn's dlakav maca malo stisnuo me i način na koji je isisan moj penis sa svojim raskošnim, opaki ružičaste usne, ja se teško na.
Svaki put kad mislim o njoj, sve što mogu misliti je DAMN!
Što loptu malo-buster je ona!
Godine .... nakon godina .... Nakon što joj,
Bole me za očima onih prilično malo splasnuti crveno-nožni prst-prikovan noge u moje ruke svaki put kad idem staviti druge žene koljena nad mojim ramenima, i dok sam jebeni one druge žene, ja razmišljam: "osuditi, ja želja je to Dawn iz Tennesseeja. "

Нема коментара:

Постави коментар