.

понедељак, 9. мај 2011.

Zene gole foto oglasi


To je bio jedan vrući dan u središnjem Teksasu. gole zene foto oglasi  Sam bio jahanje ograde linije u potrazi za slomljena žice ili ograde postove. Temperatura mora biti oko 95 stupnjeva plus i ja sam bio prilično znojav. Znao sam da je samo nekoliko milja ispred je bio cool mjesto s drvećem i cool ribnjak, ja jedva čekati da se tamo i otići mršav porinuće.
Na kraju, nakon učvršćivanja triju stupova i neke nitima žice konačno sam stigao u oazi.Sam dobio od mog konja i njega vezan za stablo onda sam otišao i skinula svoju odjeću.Na 26, 6'2 "i £ 165 imam lijepo tijelo (kao što je rekao da mi je velik broj ženki).
Uzeo sam trčanje skok u hladnom vodom  gole zene foto u ribnjak i pustiti znoj biti oprani. Nakon plivanja kao što je ovaj za nekoliko minuta sam izašao iz vode i širiti pokrivač na tlu. Tada sam utvrđenim na osušiti.
To samo činilo kao pola sata kad sam čuo šuškanje nekih grmlja. Pogledao sam gore i vidio vrlo lijepo izgleda žena koje dolaze k meni na konju. Zgrabio sam za moj ručnik prikriti, ali s smijala se: "Nemojte biti sramežljivi, imam tri brata i vidio sve to!".
"Sigurno je vrući dan" nastavila je, "Mislio sam da bih doći i uzeti sebi plivati." Uz to što je počela piti joj odjeću. Nisam mogao uzeti moje oči off od nje! Prvo joj majicu došao off i vidio sam da je nosio grudnjak br. Njezina tits, a nisu bili veliki, srednje veličine s bradavice veličine od pedeset posto komada. Zatim je skinula je čizme i onda joj traperice. Tu je bio samo centimetar široke trake crne stidne dlake pokrivaju joj razrez. Do sada moj penis je bio sedam inched od hard rock muškosti.
Ona se okrene i ran preko vode i zaronio u. Ona se pojavile i pogledao me. "Hajde u", kazala je, "Imam mjesto gdje možete staviti penis da ako možete me uhvatiti da je."
Nisam mogao odoljeti izazov pa sam pregazio slike golih zena  i skočio u vodu. Mislio sam da sam znao gdje je bila, ali kad sam prekinula površini ona nigdje bila da se vidi. Odjednom sam osjetio ruku oko mog penis i oštar trzaj, onda je otišao. Trebalo mi je drugi da ostvari ono što je izvukao moj penis pa sam golubica podvodni opet. JA je uhvaćen pogled na nju kao i ona plivali daleko.
Počela sam nakon što joj i konačno zgrabio držati nogu. Ona je upletena i okrenuo težak da biste dobili daleko, ali sam je održan čvrsto. Mi pojavila i počela se smijati. "Što ti smijeha u?" Pitao sam.
"Nikad nisam znao penis može biti tako velika." , rekla je ona.
Mi waded do obale, a zatim utvrđenim na moj deka. Nagnuo sam se nad nju i poljubio joj dugi strastveni poljubac. Ona returend u naturi. Kao što smo poljubio sam donio svoju ruku na nju tits. Osjećali su se tako lijepo, oni nisu bili hard rock, ali čvrsto. Ja sam spustio i počeo lizanje i sisanje joj bradavice. Oni su počeli da se teško i počela stenjati. Gole zene i muskarci  "Bog da se osjeća tako divno", kazala je "držati na to."
Uz to ona pomaknula oko malo dok je ona mogla doći do dolje i držite se mojih pijetao i loptice. Ona je uvijek tako lagano trčao ruku gore i dolje duljina moj vratilo. Nakon toga za par minuta ona povećati svoje držanje i gotovo sam pucao iz svoje kože. JA je uzeo jedan od mojih ruku i vodio kroz joj stidne dlake joj razrez. Sam mogao osjetiti moistness tamo i okupana svoj prst u njega. Tada osjećaj oko Našao sam joj maca rupu, a zatim joj klitoris. JA je uzeo moj kažiprst i palac i stavi ih na obje strane joj klitoris zatim počeo je masaža kao da sam bio masturbiranja penis. Naprijed i natrag sam išla moj prst kao i ona počela meškoljiti i stenjati.
"O Bože, o Bože mislim da ću doći." , rekla je ona. Tada joj tijelo počelo trzanje gore-dolje, a ja jedva mogao držati prstima u pravo mjesto. Ona se kreće tako brzo da sam napokon morao uzeti moj palac i staviti ga joj maca rupa. Zbog oblika thumb znao sam da je trljanje protiv nje G točku. O ovom trenutku svoje tijelo dao nasilne trzanje i znao sam whe bio vlasništvo njezin orgazam. JA je zadržao kreće moj palac u njoj sve dok napokon ona usporila. "Molim vas, nema više, ja sam imao deset ili petnaest orgazme. Nemojte trljati bilo koji više."
Mi smo položili tamo oko pet minuta, ona je još uvijek imao svoju ruku odmara oko moje penis. "Sada je moj red da to učinite", rekla je i skliznuo dolje i dobio između mojih nogu.Ona je počela lagano milovati moje loptice, njima valjanje okolo i povlačenjem dolje na skrotum. Zatim, uvijek tako polako je stavio svoje usne na vrlo glave moj penis i počeo lizanje vrha sa samom rtu njezin jezik. Spuštanje glavom je nastavio da se palac po palac moj penis u usta dok joj je sve to. Polako je krenuo glavu gore i dolje vratilo, a još uvijek rukovanje moje loptice.
Nakon nekoliko minuta ova je uzeo moj penis iz usta i to spušta na moje loptice gdje je uzeo jedan onda drugi i na kraju obojica u usta njezina. Nisam mogao vjerovati osjećaj obje loptice u njezine tople, vlažne usne, dok joj je jezikom kružiti oko njih.
Konačno je prestala i prevrnuo na leđa. Ona širi njezine noge širok i rekao: "Hajde i jebati mene, želim osjetiti taj vrući penis tvoje u meni. Želim se osjećati one velike lopte kucaju protiv moje dupe rupa."
JA koji je potreban ne ohrabrenje, ja valjane na vrhu nju i gumiran glavu moj penis u njezinu prorez da se to pokriveno s njom jebati sokovi onda sam spušten moj penis u njezinu rupu. Bilo je tako mokro i činilo se da ići na zauvijek. Konačno sam osjetio vrh hit joj vrata maternice i znao sam ga imao sve u njoj. Sam naveo kao jebeni joj je ustala i spušta bokovima da zadovolji moje thrusts. Brže i brže otišli smo dok sam mogao osjetiti pritisak zgrade u moje loptice i onda odjednom eksplodirati unutar nje slanje gobs i gobs vruće sticky cum miniranja u njezinoj utrobi.
Ona bi dosegla orgazam joj opet oplakivanje i vrištanje dok sam mislio ljudi u narednih županije će nas čuti. Mi smo na kraju i oslabio i moj penis rastao soft i izvukao svoje rupe. "Let's uzeti drugi plivati ​​prije nego što smo se da idemo", rekla je ona. Mi smo oboje ustali i waded van u potok. Voda osjetio hladno, ali dobro na našu žestoku tijela.Zaustavio sam da bacite pogled kad odjednom ona otišla underwated a onda sam osjetio usta sisati moj kurac za nekoliko sekundi. "To je hvala za dobar jebeni ste mi dali", rekla je ona. Zatim je plivao daleko od mene.
Igrali smo okolo u bazenu jurnjava i prskanje jedni druge. Onda smo izašli i stajao vani na suncu da se osuši off. Tada sam primjetio da nije imala tan linije. "Volite li sunce okupa?" Pitao sam " Gole zene i muskarci
"Da", rekla je ona, "Ja sam došao ovdje barem jednom tjedno i stavi vani na suncu a zatim idite za kupanje."
"Možda ćemo se ponovno sastati", rekao sam.
"Ja sam pozitivan na to", rekla je ona.
Zatim smo dobili odjeveni, a svaki jahali off našem odvojenim putovima

Нема коментара:

Постави коментар