.

субота, 7. мај 2011.

Hot foto oglasi


Engleski večer ljeto može biti dobrohotan. Sunce, tražeći hlad iznad ruba, postova zlatni ispriku na listu i okna. U ovom trenutku bih san s ostakljenim vulnerablility i romantične misli. Usamljeni čežnja, heightened po staklu barijere.
Interijera i osamljeni osoba, tražila sam debeo hot foto fejs oglasi  vikendica `s prostora 'u rasponu u moj mali, zatvoreni svijet u sigurnost. To neighboured blizanac, odvojeni visoki, zapušten kameni zid izvodi ral duljina podudaranje buntovnički vrt. Mala zelena vrata postavljena u zidu, svjedoči da susjedi nisu uvijek tražio apartheida. Ovo je brz vrata-zaglavio generacije pokriven bršljanom odojak.
Nikad nisam tražio da ukroti moje džungli pomahnitao penjalice, divlje shubbery i prenapuhana voćaka. Pogled iz mog praonica posuđa prozor je bio dnevni ljeto iznenađenje mijenja boju i oblik. Slučajna slučajnost baš kao moj čudan život.
Blizanac je ostao prazan za prvih osam mjeseci moje pravilo. Onda je došla žena hot oglasi . Ona je skliznuo u sivi kameni zidovi s lakoćom i miran. Nakon početnih invazivnih rumenilo sam pozdravio ju udaljeni druženja.
Teror dobrosusjedskih podrijetla oslabila i nastavio sam u mom Hermitage. Ništa naizgled promijenjena. Njen vrt ostao podudaranje pobune.
Onda je došao ljetnim večerima i stakleniku.
To je bolno ruža usred grmlja tijekom dana stručan viče. To je ispunjen brzo s fernage i egzotičnim eksplozija. Isprva tobožnji veliki mrlju od vijugavog staklo, gledao sam sunce ga blagoslovi toplo i odobren.
Žena posjetio staklara u večernjim satima. Otkrio sam ovo slučajno dok rummaging u mom potkrovlju. Kroz maleni, prljav prozor sam mogao vidjeti njezin vidik. Njezina privatnost je osiguran od strane vrtni zid je sam drugdje u mom vikend. Nakon što je početni šok da sam prvi nišanskih besramno uzeo postaja u potkrovlju u očekivanju njenog daljnjeg pohoda.
Imala je ritual. Ona bi šetnje udaljenost od stražnjih vrata do  fejsbuk hot oglasi stakleniku podizanje joj lice za oproštajnu dana; testiranje povjetarac. Naizgled slučajnih putovanje će joj donijeti staklara. Ona će pauzirati pred vratima, prolio svoju odjeću mehanički na travi, a zatim unesite.
Sam je vidio samo sa stražnje strane. Goli, širok-neraspoložen, nije visok. Lagano okrenuti, pomicanje teških Auburn kose, sumoran oteklina dojke. I, tjeskoban i prekriženih nogu za sat vremena čekala njezin izlazak, onda sram voyeur, ja smanjila dole da razmisli u naviknuti čežnja.
Nakon drugog viziranje sam čisti prozor i tražio jastuk udobnost. Ja tummied, lakat propped u sanjalački gledanja. Moje gnijezdo osnovan, čaj i peciva ... tjedan prošao u stražnji goli uvažavanje.
Na sedmi dan sam bio nagrađen. Ostao sam duže od sat i ona se pojavila. Ona je pogledala ravno u moje potkrovlju prozoru. Ja zamrznuo, jasno naglašeno sada sunspray dao način da se srebro okno. Moja uvala je bila tamna, ali sam bio silueta u svjetlu stubištu pozadinskog osvjetljenja.
Žena je proudlined. Njezine duboke foto oglasi hot smeđe oči topao i izravan. Ona je stajala, looselimbed kip s karamela-tipped zakrivljena grudi, oticanje želuca i tamno-tanke prepone. Ona je savijen mirno, prikupljeni joj odjeću i kliznule iz vida.
Sljedeći večer zelena vrata zid je bio prisiljen pritvorena, prateći ispremiješan bršljan streamers i bruised zemlji.

U snu sam prošao kroz zeleno rastrgan portal i ušao joj stakla svetište. Nijem svjetlo ispunjena fine billowing magla. Njezina staklenika je dostavljena uz stropnu prskalice.Ona trazi njega fejsbuk  Jedan od razloga biti gol.
Klupe od paprati, fronds clasping damply nad aisles. Jak mošus od usitnjeno kora, mokre treseta i Dewey blato. A joj, staložen blještavo sa fine kapljice, gol pokraj orhideje ... usne lagano razdvojeni, stopala malo se rastali.
Žena mi go nježno dok sam se preselio u tihoj-udova skladu. Naša hrpa platna sprawled malih na travnjak. Uzela mi je ruku i izglađen vršcima prstiju preko dolje orhideja glave.To je skliznuo u glatka davanje, toplim, vlažnim baršun. Prašnik nabasao svojim malim montaža u moj dlan, bruised latice opor prosvjed.
Zatim, okrećući moj dlan gore ona nalazi, s njezinim u čašu svoju pudendum. Osjećao sam se nalazi moj klitoris razmetati prašnik, kao u mom dlanu i prstima tražio moj toplo saten, svoje vlažne nabora. Mi iščašenje naše prste u moje mokro dobro i moj dah skraćen.
Upoznala je njezin jezik na orhideje, zatvorenih očiju, ona lizali dolje. Ona je zatvorena tiho oko prolijevanja prašnik i valjane nježno. Fini žuti prah obložene joj usne kad je ustala i njih doveo do moje. Ja usisan joj dno usne, degustacija, njezin jezik fintiranje.
Onda smo postavili, vlaga kore brisanje ispod nas. Ona uzdišući kao što sam joj širiti, čučnuo joj otvaranje sisati joj kopčanje karamela-savjete s valjanje usne meke i štipa.Nesmotren dip i opor kovitla kore i njezine mirise. Ona je predstavila u prst slomljen usne i roza pršljena i pukotine. Ona je okusio gust i mirisan i pomaknut kremast nad moje lice. Moj jezik je uhvaćen i tucked u šupljinama i malim svile kaverni. Njezin glas ... niska, brzo i stranih, potičući s malim režanje. Kad je došla, ona se tresla teško protiv moje usne i prolije njezin dragocjeni mali dio u mom kreće usta.
Mi zgnječen zajedno, peering dolje na izbočen mama. Ona mi udvara s željan ustima i uzdiše. Ona je poderao orhideja iz njegove tamne stabljike i vučena preko ružičaste oreol i unutarnje strane bedara. Radila gužvanja cvatu u moje pokisao rascjepa i donio, s usnama, mina na okus i miješati. Savijanje noge napaljen ona zakrivljena moj hips, shouldering koljena. Njezin jezik i tražio prisiljeni prošlosti moj pursed anus, tvrtka potisak ... mali muscling potražnje. Njezina teški Auburn kosa tkale wetly na moj tensing bedrima kao što sam besramno joj jahao, joj nos jahanje slittily. Rukama zgrabio i pire moje grudi, trbuh i natečene nasipom. Kad sam shuddered ona stenjali u ekstazi.
Nakon toga ćemo pratiti jedni druge s paprati fronds. Gole zene i muskarci   Mi peered i uspoređuju se i smijali, male, duboke intimne zvukove u magli. Tu smo se dotakli i utrljava, kušati i eksperimentirao. Naša womenhood umrežena i formi, prešano i priznao. Staklo počinio bakropis mesa oblika.
Saznao sam joj ime Eva.

Нема коментара:

Постави коментар